Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

de vraag is nog steeds actueel, kip of ei?

• rudi bijbelstudie

toeval is god

• rudi bijbelstudie

ik gok erop dat jij de volgende bent die bekeerd wordt.

• Gonnie

Hel en verdoemenis komt nog wel.Of hij is wat dat aangaat bekeerd.;)

• Gonnie

Wilm Edelbroek.@upc.

• Gonnie

Ik denk het. Ik begin ook al op alles te reageren.

• lovecraft

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Je had het over kippen. Voor de kippen waren er

> voorlopers van de kippen. Die voorlopers waren nog

> geen kippen maar protokippen. De laatste protokip

> legde een ei met een mutatie waaruit de eerste kip

> te voorschijn kwam.

>

> De eerste protokip kwam uit het ei van de laatste

> protoprotokip. Enzovoort.

Dan moet er toch eerst een protokipei zijn geweest die ook bevrucht was.

Dus dat eerste protokipei was dus ook bevrucht, anders had daar weer niets uit kunnen komen….toch!

• samuel

Nu je het zegt, ik ken er wel een paar! Maar er zijn er zat die de ene dag zeggen ik ga weg en kom niet meer terug, en dan komen ze toch terug en niemand doet daar moeilijk over, moet je nu ook niet doen dan als dit het geval zou zijn met PK.

• samuel

Is dat wat je beangstigt Gonnie? Hel en verdoemenis! Dan geloof je er toch gewoon niet in, en kom je gewoon niet meer hier prikken, tenzij je het wil opzoeken natuurlijk! :)

• samuel

Wat een onzin, er was dus maar een kip die gemuteerd was uit de protokip, wanneer je de natuur kent dan worden zulke afwijkende dieren afgestoten en hebben dus geen overlevingskans, aldus de wet van de sterkste, jouw geliefde evolutie leer.

• Gonnie

Nee ik geloof daar zeker niet in, maar daar ging het niet om ,ik was toch bang dat Wilm Peter K was , jij hebt waarschijnlijk Peter K niet gekend en daar val jij bij in het niet.;)