Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Omdat je Gods eigendom bent

• M*j*r**

Hoe lees je het dan wel?

Ik zie er een tegenstrijdigheid in. Jij blijkaar niet.

• perihelium

¥ Lotje ¥ Schreef:

——————————————————-

> Peri dat staat er ook bij . zelfs wat uitgebreider

De link staat er niet en wat er staat hebben we niet veel aan. Of wil je ons laten zoeken?

Als je op de originele pagina de adresbalk aanklikt en met de rechtermuisknop kopieert en dan net als je het stuk zelf plakt daaronder rechtermuisknop en dan plakken en dan kunnen wij er op klikken om het originele artikel te lezen.

• Boris

Inderdaad, zo hoort het.

• Boris

¥ Lotje ¥ Schreef:

——————————————————-

> Peri dat staat er ook bij . zelfs wat uitgebreider

Dat staat er niet bij, je kunt het niet aanklikken en moet dus altijd zelf gaan zoeken.

Waarom doe jij dat op deze manier Lotje? Zit daar een reden achter?

• Boris

¥ Lotje ¥ Schreef:

——————————————————-

> staat er bij en een beetje zoeken kan geen kwaad

> dan tik je,als je het in Google plakt, maar een

> paar linken aan . Ga maar in op de topic in plaats

> van dat gezemel. l

Waarom doe je het niet op de manier zoals perihelium je liet zien Lotje?

• Boris

Helemaal mee eens.

• perihelium

Boris Schreef:

——————————————————-

> Inderdaad, zo hoort het.

Doe jij alles wat zou moeten? Een betere reden dan dat het moet lijkt mij omdat het wel zo netjes/handig/aardig is en er om wordt gevraagd. De intentie en bereidwilligheid is voor mij en volgens mij van meer belang dan het opvolgen van regels.

• Frederik D

Rare redenaties.

Bovendien bestaat voedsel uit atomen. Dus jij eet atomen. Eet jij hopeloosheid?

• Frederik D

Zou jij een aanklikbare link kunnen geven? Of kun je dat niet knippen en plakken en kun je teksten wel knippen en plakken?

• Gonnie

Moet niet mooier worden, Majorie gaat serieus op jouw topic in, en jij vind haar reactie gezemel.???