Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

zwijgen

• ¥ Lotje ¥

De nonnen in het klooster,

zwijgen stil en bedaard.

Tot zij allen tezamen zingen gaan,

in 't prille begin van maart.

Zondag's gaan zij allen tevree,

met bijbel naar de kerk,

stapje voor stapje, met zijn twee,

en bidden dan tot boven.

Daar waar God heb altijd horen zal,

al zullen zij slechts zwijgen.

bron 1001 gedichten

• ¥ Lotje ¥

zwijg

• Ellen-Josee

Sorry ik vind dit tien keer niks.

Ellen

• Ellen-Josee

Ik denk dat Frederik er ook stil van is…

• ¥ Lotje ¥

Hoe zo niet . Lees het nog eens goed . Je kan ook aan God denken …………… Dan zeg je ook niks maar je ben wel verbonden met God

• ¥ Lotje ¥

ik ook nu want ik ga naar bed…………

Trustee

• theo

Dit is toch wel een van de meest erge gedichten die ik ooit heb gelezen ( op die van mij na dan)

Nonnen die alleen begin maart zingen want anders rijmt het niet zei zwarte piet in het ruige riet met een gewillige griet zoals je ziet.

Waar vind je zoiets naast een fiets en hoe kan je het plaatsen zonder te haatsen want haasten rijmt weer niet zoals je ziet.

• theo

Als je werkelijk wilt dat we zwijgen dan had je het tamelijk stompzinnige citaat niet moeten plaatsen misschien eventueel wellicht ??

• ¥ Lotje ¥

Het woord soaken vind je niet terug in de bijbel. Wel de aktiviteit van het soaken en de uitwerking daarvan. De belangrijkste elementen van soaken zijn: tot rust komen, op God gericht zijn, luisteren, zegenen en ontvangen.Dus Theo . truste nogmaals

geplukt van internet

• Frederik D

Vrome nonnen gaan ook op andere dagen dan zondag naar de kerk of beter naar de kloosterkapel.

Een gedicht met rijmdwang, is een slecht gedicht.

En lang niet elke non is stil en tevree.

Neem Soeur Sourire.

http://www.youtube.com/watch?v=4HgaWWkQHC0&feature=related

Ze werd opstandig, roerde zich, werd lesbisch en pleegde zelfmoord.