Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Slechts één Jahweh in de Tenach

• Ellen-Josee

CU Schreef:

——————————————————-

> In jouw optiek is het dan 8x, want je vergeet dan

> 1x de maan.

Nee die maan is voor snachts. Dat licht is dan als de zon, dus net zoveel licht in de nacht alsof het overdag is.

>

> Maar dan nog, dan is het altijd nog 8x10.5 gr. C

> en dat is 84 gr. C. (:P)

8 maal in een etmaal dus 1 keer in de nacht en 7 keer overdag.

Goed lezen CU en vast naar Pearle voor een zonnebril op sterkte.

Ellen

• Frederik D

Ze zitten vast elders op internet.

Maar hier hebben ze niets meer te zoeken. Ze kennen nu wel jouw mening.

• Frederik D

Bovendien klopt de hele Bijbelse astrofysica niet. Deze astrofysica gaat ervan uit dat de maan zelf licht geeft. Maar de maan weerkaatst in werkelijkheid slechts het zonlicht.

Of jouw berekening helemaal klopt, vraag ik me ook af. Maar op zich doet dat er niet toe. Of het nou 100 graden Celsius wordt of 1000 graden of iets er tussen in, het wordt onleefbaar heet.

• Frederik D

Simpel gezegd. Maar waarschijnlijk is er dan sprake van een zeer versterkend effect zodat die factor 8 op zijn minst verdubbeld moet worden.

• Frederik D

De boel warmt, warmt en warmt op en er is geen verkoeling, ook niet snachts.

• Frederik D

Sorry voor de andere prikkers. Die afbeelding, al is het kunst, mag wel weer weg. Bij klachten zal ik mijn bericht wel fatsoeneren.

• Ellen-Josee

Maakt niet uit, die Maan weerkaatst het licht van de Zon die 7 maal feller is dan normaal. Dan zal die Maan ook wel feller schijnen.

Behalve een goede zonnebril lijkt het mij inderdaad handig zonnebrandcreme met een hoge beschermingsfactor in te slaan.

Er is trouwens ook kleding die zonbeschermend is. Oh ja en koop luxaflex en airconditioner want tegen die tijd zijn ze niet meer aan te slepen.

Bovendien, wat denk je van zonnecollectoren? De energie wordt ook al duurder dus dan zit je straks helemaal gebakken.

:)

• CU

Inderdaad, in de hemel is het net als in de hel, bakken met zijn allen.

• Ellen-Josee

Ik heb het niet gezien, maar heb een vermoeden wat je in je enthousiasme had geplaatst.

Ellen :)

• Frederik D

Een Katinka zonder hoofd. Daar ging het om. Niet om haar outfitje.