Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Uitzending Vermist: de Grote Jezus Quiz

• Douce.

Het lesje is er in 020 aardig ingestampt, dat pikken ze in 010 en regio 018…..enz. niet snel:D

Zwart/wit denken is spelen op zekerheid. Het grijze gebied is natuurlijk veel lastiger en veel minder veilig, dat vereist empathie…nou vraag ik je:)

Zwart/wit-figuren hebben daardoor ook zoveel moeite in en met de politiek, daarin gaat het om compromissen.

Douce

• ¥ breed ­­¥

Weet jij zelf wel wat je nu bedoeld, waar heb je `t in Gods naam over:S

>>Re: Uitzending Vermist: de Grote Jezus Quiz Gepost door: Douce ()

Datum: 17 april 2012 11:30

Het lesje is er in 020 aardig ingestampt, dat pikken ze in 010 en regio 018…..enz. niet snel

Zwart/wit denken is spelen op zekerheid. Het grijze gebied is natuurlijk veel lastiger en veel minder veilig, dat vereist empathie…nou vraag ik je

Zwart/wit-figuren hebben daardoor ook zoveel moeite in en met de politiek, daarin gaat het om compromissen.

Douce

<<:S

• ¥ breed ­­¥

Douce Schreef:

——————————————————-

> Noem je censuur en verdraaien tegenwoordig

> vrijheid?

>

> Douce

Is het niet pas verdraaien om vrijheid censuur te noemen?:S

Geef mijn portie maar aan fikkie.

• perihelium

Douce Schreef:

——————————————————-

> Noem je censuur en verdraaien tegenwoordig

> vrijheid?

>

> Douce

Ik noem het juist geen censuur wat de EO deed met dat gedeelte over de betwiste miljarden jaren eruit te knippen in die documentaire, dat is vrijheid. Daarbij gaf de maker toestemming. Volgens mij verwijs ik altijd naar de waarheid (die is in Jezus Christus) dus kom eens met voorbeelden waar ik zou verdraaien.

• ¥ breed ­­¥

Plofkip !~

:D

• Douce.

In jouw spelletjes trap ik voorlopig niet meer. 't Begint op een Pilatus-act te lijken.

Jouw draaierijen zijn echt niet des Heeren, maar komen uit jouw eigen ivoren torentje.

Belangrijker zaken eisen nu mijn aandacht.

Douce

• ¥ breed ­­¥

Iedereen zijn eigen waarheid douce.

Ik sta volledig achter die van Peri ! voor 100%

Volgens mij heb je gewoon geen antwoord meer. God heeft ons de mens geschapen douce, misschien dat van de aap afstamt:S, maar ik in ieder geval niet.

>>Ik noem het juist geen censuur wat de EO deed met dat gedeelte over de betwiste miljarden jaren eruit te knippen in die documentaire, dat is vrijheid. Daarbij gaf de maker toestemming. Volgens mij verwijs ik altijd naar de waarheid (die is in Jezus Christus) dus kom eens met voorbeelden waar ik zou verdraaien.

<<

• perihelium

Jakobus 4:1

Waar komt al die strijd, waar komen al die conflicten bij u toch uit voort? Is het niet uit de hartstochten die strijd leveren in uw binnenste?

• Douce.

Uit hetzelfde hoofdstuk (Jak. 4:16):

16 Maar u slaat een hoge toon aan en bent daar nog trots op ook. Dat soort trots is volkomen ongepast.

Douce

• perihelium

Douce Schreef:

——————————————————-

> Uit hetzelfde hoofdstuk (Jak. 4:16):

>

> 16 Maar u slaat een hoge toon aan en bent daar nog

> trots op ook. Dat soort trots is volkomen

> ongepast.

>

> Douce

Je beschuldigt een eind weg, bent uiterst geprikkeld en verergert het conflict. Ondertussen komen de oorzaken niet boven tafel.