mooi gezegd samuel . zo is het en niet anders
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlBegin je weer te zeuren pak dan je breiwerk weer op. Je vraag toch iets en daar geef ik normaal antwoord op . ik doe op prikborden niks verkeerd ook daarnaast niet . je wil gewoon ruzie jij en je lokt uit en bla bla maar laat weer maar ik heb geen zin hierin . doeg hoor…. vreemde vogel.
Wat betekend Neuzelaars eigenlijk? is het een woord dat je zelf zomaar verzint kan het namelijk niet vinden wat het is .jij die mij altijd op taal wijst.
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Kortom, veel inteelt met alle geestelijke gevolgen
> van dien zoals idiotie, vroom geneuzel, zedige
> lange rokken met zeer hoge split, drankzucht en
> achterbaksheid.
Er zal best het eea spelen maar daar heb ik niks van gemerkt toen ik er was. Daarbij.. ik kom uit Amsterdam..
Christenen en joden worden in de koran als de bewaarders van de Schrift genoemd (Soera 5:44 en Soera 3:187). God gaf de Schrift aan de christenen en de joden zodat zij aan de gehele wereld en ieder volk de ware kennis van God bekend konden maken. Sommigen van de joden en christenenen vervulden deze opdracht, anderen niet. Zoals er ook getrouwe en ongetrouwe moslims zijn zo maakt de koran onderscheid tussen de getrouwe en ongetrouwe christenen en joden. http://www.answering-islam.org/Dutch/green/watzegtdekoranoverdejoodseenchristelijkegeschriften.htm
Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Vroom geneuzel.
>
> Dus jij wil dat er weer de doodstraf is,
> bijvoorbeeld voor blasfemie en voor hout
> sprokkelen op zondag?
Was Jezus daar een voorstander van?
> En dat er op school wordt
> geleerd dat we van Adam en Eva afstammen en dat de
> aarde plat is?
De wetenschap geeft geen verklaring voor de dood. Bijbels gezien heeft de dood een functie (straf) en komt het door de eerste mens. Maar er is ook geestelijke wedergeboorte en opstanding uit de dood door Jezus Christus. Die platte aarde is jouw interpretatie van hoe de Bijbel gelezen zou moeten worden, maar ik ken geen gelovige die dat zo ziet.
>
> Ergens anders wees jij de doodstraf af.
> Dat was
> weinig bijbels.
Jezus zei heb je vijanden lief en God rekent voor ons af.
> De overheid, zegt de
> Romeinenbrief, draagt het zwaard niet tevergeefs.
De politie draagt een pistool, maar het is in dit land gelukkig niet gewoon dat politie mensen neerschiet.
> En hoe zat het met dat echtpaar, ik geloof in
> Handelingen, dat ter plekke dood neer viel?
> Duidelijk gevalletje van doodstraf door God.
Als je niet weet hoe iets zit dan is het dus niet duidelijk. Iemand die wetenschappelijk denkt moet zijn mening aan de kant kunnen laten bij het lezen en onderzoeken van een tekst. En.. je mag God om inzicht vragen!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?