Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

De komende oordelen over de naties

• Frederik D

Geef jij eens rustig antwoord op de vragen.

• theo

Beste keessie, ik ken dit soort eindtijd gegevens EN sites misschien nog wel beter dan keessie.

• Frederik D

Je neuzelt weer even vroom als Onnozele Odineke uit Oudenaarde terwijl ze het offerblok stiekem leegde.

• Boris

:D

• Frederik D

In elk geval heb jij ze beter bestudeerd.

• theo

Nero, pest in middeleeuwen, slavenhandel, alles in de voorgaande afgelopen 2000 jaar doet er niet toe, het gaat om NU natuurlijk want NU….NU is het heel echt.

Maar goed, het is het aloude verhaal

Ik zou willen dat keessie eens een keer echt in debat zou willen/durven gaan.

• keessie

In heel de geschiedenis kom je geen leger tegen van 200 miljoen, maar wel in het laatste boek van de Bijbel

• keessie

Dat is allemaal geweest Theo die vroegere oorlogen en ziektes en dergelijke het gaat erom wat de wereld nog te wachten staat en das niet mis.

• Frederik D

Ik heb hem in deze draad er niet op betrapt dat hij antwoord gaf op ter zake doende vragen. Het is bij hem: slikken of stikken. Je slikt zijn eindtijdgeloofje en zo niet, dan kun je stikken. Lijkt mij geen christelijke houding. Maar Keessie geeft zijn kinderen gaarne stenen als zij om brood vragen. Blijkbaar kent hij alleen het bijbelboek Openbaring, inclusief de apocriefe hoofdstukken 23 tot met 58, en niet de rest van de Bijbel.

• Frederik D

Dat noemen we globalisering. Maar ik geef je op een briefje dat de legers nog groter zullen zijn.