Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Is wel waar.
er zijn meer aardbevingen stotterende miskleun
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nltheo Schreef:
——————————————————-
> Evenveel herhaling als de jouwe met een verschil,
> je wilt niet erkennen dat vroeger tijden misschien
> wel erger waren dan nu.
Waren er toen ook al van die massavernietigingswapens zoals bijvoorbeeld de atoombom ?
Waren er toen al wereldoorlogen zoals de eerste en de tweede ? De laatste 100 jaar zijn er door oorlogsgeweld meer mensen gedood dan alle eeuwen er voor
Vergelijk de aardbevingen eens vanaf 1800…….hoezo erger dan nu ? Wat bedoel je ? Kan het dan nog erger ?
Je weerlegt het ook niet,
> je steekt je kop in het zand en wilt het niet
> weten.
Wie steekt er nu zijn kop in het zand ? Is dat Theo ?
Of wil je het niet weten?
Waar jij op doelt theo is het begin der weeën, net als bij het begin der weeën bij een vrouw die gaat baren zit er een verloop van tijd in, naarmate de weeën elkaar sneller opvolgen is de geboorte dichterbij, zo ook de betekenis van de gebeurtenissen die er genoemd worden volgen sneller na elkaar op, ergo de geboorte/eindtijd dichterbij.
Zo is dat Samuel.
Ik vertrouw wel op God, vind je dat ook wel goed.
Of de eindtijd nu vandaag, morgen of over duizend jaar zal zijn…. niemand weet dat, keessie en xander nieuws en Samuel niet.
Het boeit me ook niet, totaal niet.
Ik leef mijn door God gekregen leven op een manier zoals ik denk dat het goed is voor mijn naaste en voor mijzelf zonder angst en zonder angstprediking.
Wat ik wel zeker weet: We maken allemaal hoe dan ook onze EIGEN eindtijd mee.
Ja theo zo is dat.
Je kunt op God rekenen en vertrouwen dat het zeker gaat geschieden heeft er weinig mee van doen of ik dat goed vind of niet!
En inderdaad zoals Jezus onze Heer en Heiland al zei: Alleen de Vader weet deze dag en het uur! Maar Hij zeide ook: let op de tekenen!
Dat je daar wat problemen mee hebt dat xandernieuws of keessie daar de vinger op de pols over wil houden, zit ik als samuel persoonlijk niet zo mee.
Ik ben ook van mening dat we niet naar de vernietiging moeten staren, maar juist de redding moeten prediken!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?