Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

De komende grote verdrukking

• Allen

theo, iedereen hier weet nu onderhand wel dat keesje,

de vragen van godloze prikkers niet beantwoord, en als hij als eens in een heeeel goede bui is,

dan krijg je één of ander eindtijd kletsverhaal voorgeschoteld.

Prikkers die zijn waarheid niet onderschrijven

worden de grond in geboord en zijn de pineut.

Allen.

• Sietse 45

« The Most Astounding FactAlles wat er mis is met Amerika in één korte video

Mar 13th, 2012 by Mirik

Wat krijg je als je de Tokkies voor generaties lang fokt met SGP leden? Deze inteelt-Amerikanen:

De reden waarom malloten (nog) zo veel macht hebben in Amerika is omdat het er zo veel zijn en ze zo’n zwakke geest hebben dat ze alles geloven wat gehaaide immorele politici ze in hun gelimiteerde racistische religieuze taal vertellen.

http://www.godvoordommen.nl/2012/03/13/alles-wat-er-mis-is-met-amerika-in-een-korte-video/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+godvoordommen+%28.god.voor.dommen%29

• Frederik D

Geen antwoord op mijn vraag?

• keessie

Weinig kans voor jou Frederik (gezien je eigen uitspraken) als je jezelf met “ik” bedoel bijbels gezien maar wellicht vind je troost bij Theo want die leest de Bijbel anders als ik.

• keessie

Die gast ken ik niet en heb ik ook niets mee Theo.

• keessie

Nee ik vind het niet boeiend Theo omdat er onwaarheden in staan, je wilt simpel leesvoer aanbrengen omdat het getal 666 erin voorkomt en dan ook nog een hap uit een appel.

En dat komt uit een mond van een Maranatha aanhanger waarvan het hoofd Peter Malgo is zijn voorganger was Wim Malgo.

Apple heeft de computer niet uitgevonden, wat niet wegneemt dat de computer een belangrijke rol gaat spelen in het einde der tijden hoe dat precies gaat uitpakken de tijd zal het ons leren zien.

Dus van je posting ben ik helaas niet wijzer geworden.

• Douce.

En….waar legt keessie iets uit of gaat inhoudelijk op de stof in? Juist, nergens.

Douce

• Douce.

Zwijgen is altijd goed als je de hakken van een nazilaars ziet aankomen, of bedoel je iets anders?

Douce

• Douce.

Misschien zou je die onwaarheden kunnen duiden?

Ik hoor ze gaarne van je.

Douce

• Allen

Keesje is zo'n gelovige die denkt de waarheid in pacht te hebben.

Alles wat niet aan zijn waarheid voldoet is bij voorbaat afgeschreven.

Niet de moeite waard om serieus te nemen dus.

groet,

Allen