Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

SGP ziet Elfstedentocht op zondag niet zitten

• Ellen-Josee

perihelium Schreef:

——————————————————-

> Ellen-Josee Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Ik meende het en begrijp niet precies wat je

> > probleem is, maar als ik je onbewust

> geirriteerd

> > heb: sorry!

>

>

> Niet geirriteerd hoor, ik bedoelde te zeggen dat

> ik jou niet aanzie voor iemand die loopt te

> spotten.

Ik ben het niet met de SGP eens, maar om dat nou spotten te noemen…

De SGP is God zelf niet hoor.

• samuel

Ik bedoelde dat ik voor de SGP geen antwoord kan geven dat jij selectief met Gods geboden omgaat dat kan alleen een woordvoerder van deze partij doen, voor mij zelf wel kan ik toegeven dat jij selectief met Gods geboden omgaat.

Begrijp je het nu beter theo?

• theo

Je maakt er een tamelijk onzinnig kinderachtig woordspelletje van, je draait er omheen.

Durf je niet te antwoorden?

• samuel

Ik heb je al twee keer een antwoord gegeven, heb je moeite met het antwoord?

Nog een keer dan nee ik heb er geen moeite mee om toe te geven dat jij theo selectief met Gods geboden omgaat!

Nu moet het toch wel duidelijk zijn theo!

Je vroeg of ik dat kon toegeven, dat heb ik nu drie keer gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• theo

Je sokkelt maar een end weg Samuel.

Ik krijg een stijve nek omdat ik van jou naar je op moet met kijken naar je zelf opgeworpen sokkel waarop je jezelf geplaatst hebt.

Ik wil best een stijve nek hebben hoewel dat tamelijk ongemakkelijk is maar niet vanwege een mens die zichzelf op een sokkelt plaatst.

Het ga je goed.

• theo

Je sokkelt maar een end weg Samuel.

Ik krijg een stijve nek omdat ik van jou naar je op moet met kijken naar je zelf opgeworpen sokkel waarop je jezelf geplaatst hebt.

Ik wil best een stijve nek hebben hoewel dat tamelijk ongemakkelijk is maar niet vanwege een mens die zichzelf op een sokkelt plaatst.

Het ga je goed.

• samuel

Ja hoor theo het is goed met je, wanneer je geconfronteerd wordt met wat je uitdraagt, staat altijd die ander op een zelfopgeworpen sokkel, waar jij dan diegene opplaatst!!!!!!!

• Stefan

Theo vraagt aan jou of je erkent dat je selectief bent met Gods geboden.

Het modereren vraagt al veel geduld van de enkelen die hier nog de energie op kunnen brengen om te reageren, maar een extra moderatie aanhouden in een simpele vraagstelling is dan helemaal ongewenst.

Het tekent je wel, maar zeker niet de handtekening.

• Douce.

Het is inderdaad niet te geloven dat s. de vraag van theo niet bewantwoordt en het hele gebeuren omdraait ten eigen faveure. En…..dan zou je (volgens sommigen) nog respect moeten opbrengen voor de evangelisatie in een achterstandsland (of hoe noem je dat, een land met 30 gr. onder “0”……..pfff) nou ik dacht het niet. Voor de mens altijd respect, maar niet altijd voor zijn/haar daden.

Douce

• theo

Ik ben maar gestopt om te reageren tegen Samuel , tegen zoveel stompzinnigheid als de kinderachtige reacties van Samuel ben ik niet opgewassen.

Laten we het er maar op houden dat Samuel deze discussie heeft gewonnen.