Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

SGP ziet Elfstedentocht op zondag niet zitten

• theo

Als de SGP de bijbelse wetten echt zo nauwkeurig wil opvolgen moeten ze de zaterdagheiliging in acht nemen en niet en niet de zondag.

Moeten ze protesteren tegen kerkdiensten op zondag en werken op zaterdag.

• Richard II

En zondag is er in alle SGP-kerken een speciale dankdienst….

Met psalm 151: O wat zijn we heden blij dat u deze beker aan ons voorbij heeft doen gaan! Halleluja!

• perihelium

Ellen-Josee Schreef:

——————————————————-

> De SGP zal wel heel hard gebeden hebben voor dooi!

> :D

Erg verwarrend om jou als iemand die zegt in de waarheid te zijn iets te horen zeggen wat je zelf niet als waarheid neemt. Vandaag zei iemand “dat is fijn voor je” en dan zeg ik ook gewoon bedankt. Liever gezien worden als naief dan dat anderen niet menen wat ze zeggen.

• Richard II

Nee, geen elfstedentocht. Nu gaan ze zondag bij jou voor de deur op de Amsterdamse grachten schaatsen in plaats van voor de tv zitten. Haha!

Kun je foldertjes uitdelen: “Schaatsen mag niet van Jezus, en zeker niet op zondag, want Jezus heeft ook nooit geschaatst.” Of zoiets.

• samuel

Ik zou zeggen begin er eens mee theo, of ben je alleen op zondag predikant?

• theo

Doorgaans ben ik alleen op zondag voorganger, ik ben 24 uur per etmaal predikant.

Maar ik erken in ieder geval dat ik selectief ben met Gods geboden, erkent de SGP dat ook? Erken jij dat ook?

• Ellen-Josee

Ik meende het en begrijp niet precies wat je probleem is, maar als ik je onbewust geirriteerd heb: sorry!

• perihelium

Ellen-Josee Schreef:

——————————————————-

> Ik meende het en begrijp niet precies wat je

> probleem is, maar als ik je onbewust geirriteerd

> heb: sorry!

Niet geirriteerd hoor, ik bedoelde te zeggen dat ik jou niet aanzie voor iemand die loopt te spotten.

• samuel

Ja hoor ik erken dat jij selectief bent met Gods geboden.

Voor de SGP, weet ik het niet, dus dat kan ik ook niet invullen!

• theo

Weet je dat niet van de SGP?

Dat is toch duidelijk? Ik schreef het nog ook..

De sabbath, zaterdag dus is een eeuwigdurende inzetting van God volgens de bijbel.

Voor jezelf durf je geen antwoord te geven?