Wat vond je er mooi aan? En kun jij het gelezene in je eigen woorden op begrijpelijke wijze weergeven? En weet jij wat het woord “stalken” betekent?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlHoe kunnen ze geloven in goed of kwaad als ze niet geloven . ??? Ze geloven niet wat goed is en ze geloven niet wat kwaad is .
Ze geloven niet , niks , nope , . Men wil niet geloven . dus de rest ook niet dan
Laatste update: 3 december 2011 13:30 info
OTTAWA - Religieuze mensen wantrouwen atheïsten, zo blijkt uit een studie van de universiteit in het Canadese Vancouver.
''Gelovigen vinden de houding van de atheïsten een bedreiging voor samenwerking en eerlijkheid'', aldus onderzoeker Ara Norenzayan over de studie die vrijdag is gepubliceerd.
Gelovigen menen dat mensen zich beter gedragen als ze voelen dat God hen volgt.
De 770 onderzochte Amerikanen en Canadezen werden om beschrijvingen gevraagd van onbetrouwbare personen. De 500 miljoen mensen op aarde die het bestaan van God ontkennen, kwamen daarbij op een vergelijkbaar laag niveau als verkrachters.
bron NU.nl nieuws
Zo laat nu dan weten waarin gelovigen zoveel meer goeds doen dan een ongelovigen, geef eens voorbeelden ,en noem dan ook waar ongelovigen nalatig in zijn,in goede werken.
Kom met voorbeelden, ik neem aan dat jij totaal geen contacten hebt met ongelovigen.???
En zo wel dan steekt er niets goed in hun.
Wat beweer je nu eigenlijk?
Ik ben ongelovig. Maar ben ik een aartsleugenaar? Daartegenover zijn er vele gelovigen die de boel bij elkaar liegen. Blijkbaar zijn er morele gelovigen en immorele gelovigen.
En wat te denken van stelende gelovigen? Ook het schenden van copyright is een diefstal. Het duurde me jaren om jou daarvan te overtuigen. En dan nog …
En dat onderzoekje? Dat brengt slechts de domme vooroordelen van gelovigen in beeld. Dat is alles. Net als Eliyahu interpreteer jij dat onderzoekje volkomen foutief.
Het zou je sieren om gewoon eens naar de realiteit te kijken.
¥ Lotje ¥ Schreef:
——————————————————-
> Hoe kunnen ze geloven in goed of kwaad als ze niet
> geloven . ??? Ze geloven niet wat goed is en ze
> geloven niet wat kwaad is .
>
>
> Ze geloven niet , niks , nope , . Men wil niet
> geloven . dus de rest ook niet dan
>
>
>
> Laatste update: 3 december 2011 13:30 info
> OTTAWA - Religieuze mensen wantrouwen atheïsten,
> zo blijkt uit een studie van de universiteit in
> het Canadese Vancouver.
>
> ''Gelovigen vinden de houding van de atheïsten
> een bedreiging voor samenwerking en eerlijkheid'',
> aldus onderzoeker Ara Norenzayan over de studie
> die vrijdag is gepubliceerd.
>
> Gelovigen menen dat mensen zich beter gedragen als
> ze voelen dat God hen volgt.
>
> De 770 onderzochte Amerikanen en Canadezen werden
> om beschrijvingen gevraagd van onbetrouwbare
> personen. De 500 miljoen mensen op aarde die het
> bestaan van God ontkennen, kwamen daarbij op een
> vergelijkbaar laag niveau als verkrachters.
>
> bron NU.nl nieuws
Dat zegt meer over deze gelovigen dan over ongelovigen.
Ik wil je even herinneren aan het seksuele misbruik van kleine kinderen (jongetjes) door kerkdienaars. Dat zijn de verkrachters. Die lui zijn onbetrouwbaar!
Het is niet mijn bedoeling om te generaliseren. Maar ik zet het even zwart-wit neer…
Niet zo moeilijk doen Gonnie.
Gelovigen kunnen wel goed doen en ongelovigen niet, punt uit.
Net zo als het feit dat alle blanken goed zijn en alle negers dieven en moordenaars. Nou ja, niet alle blanken zijn goed natuurlijk,alleen gelovige blanken zijn goed maar alle negers zijn natuurlijk wel slecht. Die kunnen niet goed zijn want ze zijn niet blank. Gewoon….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?