Alleen op de voorwaarde die ik stelde.
Bovendien niet eerder dan morgenavond rond 10 uur of donderdagavond iets eerder.
Vanwege nu het late tijdstip en drukke werkzaamheden morgen en overmorgen.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlNeen, pas als je werkelijk en ten diepste berouw toont en ervaart
dan lijdt je op dat moment onder de tucht van het gewicht van je daden.
Dit is het vuur, waarin de zonde verbrandt.
Na het verdragen daarvan, in liefde voor Hem, wordt de last van je afgenomen
In de ideale wereld misschien. Ik reageer hierop omdat het me heel erg raakt. Ik heb ook berouw van dingen die ik deed, jaren terug, ik word nog elke keer overvallen door een flits van een herinnering zo uit het niets. Ik heb ook gebeden. De mensen waar het om gaat kan ik geen berouw meer tonen die zijn dood. Maar als ik alles had geweten had ik het anders moeten doen.
Nu hoop ik wel eens dat als ik oud ben en hulpbehoevend dat ik die straf dan ook maar krijg, zeven jaar op je bed er bij liggen als een plant. En dat bijna niemand op bezoek komt.
Wat je zegt van dat last van je afnemen is gewoon onzin. Of wat ik gedaan heb is zo erg dat het gewoon nooit meer goed komt, dat kan ook natuurlijk.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?