Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

chat uit

• Douce.

Lees je posting van 22.56 nog eens door zou ik zeggen. Een regelrechte insinuatie. Dat stalken van jou wordt wel erg opzichtig en draagt weinig bij.

Douce

• Douce.

Waar zeg ik dan van niet Frans?

't Ging mij erom dat je op allerlei manieren antwoorden kunt ontwijken, niets meer en niets minder. Door de insinuatie van keessie, krijgt het een andere lading.

Douce

• Sfred+

Hoe voel je je vandaag douce?

• Sfred+

Frans Schreef:

——————————————————-

> Ik was wel degelijk op de chat met Peri, wou ik

> even laten weten.

Bedankt Frans.

Mooi zo.

Peri is een goede gast hoor, een hele goeie.

Groetjes,

• Frans

Douce Schreef:

——————————————————-

> Waar zeg ik dan van niet Frans?

> 't Ging mij erom dat je op allerlei manieren antwoorden kunt ontwijken, niets meer en niets minder.

Ik gaf het als info, niet als ontkenning van wat jij zei. De spanning in het algemeen stijgt wel erg de laatste tijd……

> Door de insinuatie van keessie, krijgt het een andere lading.

>

> Douce

• Frans

Miranda Schreef:

——————————————————-

> Bedankt Frans.

>

> Mooi zo.

> Peri is een goede gast hoor, een hele goeie.

>

> Groetjes,

Denk maar niet dat ik jou steun of zo, je bent enkel een stoker. Douce is tenminste oprecht in haar mening :(

• Douce.

Ha, ja dat is hier en daar te merken. Zelf heb ik geen last van stijgende spanning:)

Het is duidelijk zichtbaar op dit prikbord dat een aantal mensen nog niet in de kier heeft, dat ze allang door de mand gevallen zijn. Dat doen ze zelf, al wordt er nog zo gesuggereerd dat die ander (wijzend vingertje) hiervoor verantwoordelijk is. Dat noem ik nog eens een “valse” leer:D

En zoals je intussen weet, laat ik (populair gezegd) de rioolratten waar ze thuishoren en daal ik niet af om hen een blik waardig te keuren.

Mijn weg is mijn weg en ik laat nooit toe dat een medeprikker mijn in zijn/haar doolhof meesleept.

Douce

• keessie

Hoe laat gaat de chat open Peri?

• ­­¥ Lotje ­­¥

Tis voetbal keessie 8-) denk dat er veel daar naar kijken ;)

• Boris

Ging jij niet wat anders doen? :D