Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

chat uit

• keessie

Hoezo dat is een vooroordeel Douce, dat houdt in jij spreekt een oordeel uit tegen iemand terwijl je dat niet echt weet foei.

En misschien kan Frans in dit geval de waarheid beamen.

• theo

Vooroordeel??

Ieder volwassen prikker die kan lezen en hier meeleest kan toch gewoon lezen ?

Douce geeft in dit geval geen mening hoor…die geeft een feit weer.

• keessie

Hoezo kun je dan vaststellen dat het niet waar is dat Peri op dat moment met Frans in een conversatie was op zijn chat, kun jij dat Theo?

• theo

Gewoon de berichten op dit prikbord lezen keessie.

Niet alleen lezen maar ook tot je door laten dringen, dat laatste is trouwens onmisbaar voor ieder gesprek, mondeling of schriftelijk.

• M*j*r**

Douce Schreef:

——————————————————-

> 't Blijft altijd opvallend stil als Steven met

> zijn neus op de feiten wordt gedrukt. Hij

> beantwoordt ook nooit vragen, gisteren (lees maar

> onderaan deze topic) krijg ik daarover te horen:

> ik ben op de chat met Frans. Wat een kul is dat

> toch. Allemaal schijnbewegingen.

>

> Douce

Nou, niet alleen bij Steven blijft het oorverdovend stil :D

Ik heb niet zoveel gevolgd verder. Was een Weekendjeweg punt nl. :)

• Douce.

Stop….ik heb helemaal niet gezegd dat het niet zo is, ik heb alleen gezegd dat het kul is en een schijnbeweging voor het niet beantwoorden van openstaande vragen.

Natuurlijk kun je gewoon iets anders gaan doen als je geen zin hebt om te antwoorden. Ga nu aub niet vertellen dat ik oordeel of meen dat de waarheid niet wordt gesproken.

Jouw bedoelingen zijn erg duidelijk en helemaal niet zuiver, punt.

Douce

• Douce.

Ach, keessie leek zijn kans schoon te zien mij pootje te lichten, wat jammer dat zijn feestje niet kan doorgaan.

Douce

• keessie

Weer een vooroordeel Douce, wat voor baat zou ik daar bij hebben om jou een pootje te lichten?

• Frans

Ik was wel degelijk op de chat met Peri, wou ik even laten weten.

• ­­¥ Lotje ­­¥

:);)