Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Geloven zonder de Bijbel, kan dat?

• Sfred+

Daar ben ik nog niet zo zeker van boris !

• Sfred+

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Je smijt weer te onpas met bijbelteksten.

Jij smijt je rare hersnekronkels op dit bord, jij beledigd mensen doorgaans alsof het normaal is :S

• Sfred+

Douce Schreef:

——————————————————-

> Waarvan ben jij gered?

>

> Douce

Jij voelt je steeds kleiner worden he douce;)

• Douce.

Waarom ga je niet op mijn serieuze postings in, aan jou gericht naar aanleiding van jouw opmerkingen? Moeilijk?

Douce

• Boris

Dus jij geeft aandacht aan criminelen en prikbord verziekers als Miranda omdat hij een mens is.

http://politiek.startpagina.nl/prikbord/14800681/boris-is-een-homo-een-flikker-ik-vind-dat-u#msg-14800681

• Douce.

Op normale vragen n.a.v. zijn postings, gaat hij niet in. Geeft me te denken. Zou het te confronterend zijn binnen het bestudeerde kader van de pastors?

Douce

• Boris

Waarschijnlijk wel.

• Gonnie

Peri, kan jij je als christen je niet over breed of te wel miranda ontfermen en hem ook uitnodigen om bij jullie gemeenschap zolder 50 te komen en hem met alles ook in betrekken, want volgens mij is hij echt wel heel eenzaam.

• PS3

Gepost door: Frederik D ()

Datum: 13 november 2011 17:56

Je smijt weer te onpas met bijbelteksten.

Ik vind jou een extreem irritante PISVLEK die mensen beledigd al jarenlang

Echt een hoop stront

Mogelijk nog iets minder

hoe jij mensen benaderd hier met indirecte medewerking van een moderator ook nog IS BUITEN PROPORTIES !!!!!!!!!!!!!!

Dat is nog het grootste raadsel !!!!!!!!!!

• Sietse 45

Je kunt ook op geen enkele manier normaal reageren zeker Breed.