Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Afscheid...

• Michiel...

Sinterklaas is in goede orde aangekomen en ik vertrek in goede orde.

Het is mooi geweest. Ik ben wel klaar met het bijbelprikbord. Ik heb niet meer de behoefte of de energie om hier nog langer te reageren op mensen. Misschien over een aantal maanden weer eens. Nu is het er gewoon niet meer.

Ik vertrek met een knipoog. Het gaat jullie goed. En onthoud. Religie is niets om ruzie over te maken. Het moet mensen samenbrengen en de mens met God verbinden. En hen die zonder God of religie hun leven willen doorbrengen zijn in niets minder dan zij die niet zonder God kunnen. We zijn allemaal mensen. We zijn allemaal gelijk.

Houdoe…. en bedankt…

;)

http://www.youtube.com/watch?v=7qpDFXPAyXA&feature=related

• CU

Wat een leuke muzikale aftocht.

• ­­¥ Lotje ­­¥

Het ga je goed .En tot…….. ooit weer ;)

Ge zijt ok un brabaandur?? B) insgeleik

• Sfred+

Groot gelijk, veel geluk michiel.

• Allen

- Het moet mensen samenbrengen en de mens met God verbinden -

Helemaal mee eens!

Helaas, enkelen op dit bordje zijn het daar duidelijk niet mee eens,

zij proberen de andersdenkende/gelovige prikker/prikster te beschadigen en vaak heel bewust kapot te maken, het zijn op dit bordje de dode letter schreeuwers, de ivoren toren bewoners, de ijsblok gelovigen, de liefdeloze en harteloze farizeeërs.

Dit soort ‘'religieuzen’' zijn er altijd al geweest en zullen er altijd zijn.

Zij hebben door de geschiedenis heen vele tientallen miljoenen slachtoffers gemaakt,

zij hebben hun tientallen miljoenen verslonden.

De wereld zou zonder dit religieus schorremorrie beter af zijn.

Michiel,

het ga je goed, en Gods zegen.

Groet,

Allen

• Richard II

Een vertrek zonder ban nog wel.

Keurig.

Het ga je goed!

• Gonnie

Alhoewel jij echt niet zo vaak hier op het bord kwam, werd het toch wel gewaardeerd als jij eens kwam, en daar door vind ik het jammer dat jij je hebt voorgenomen om nog minder of helemaal niet meer te komen.

Vooruit laad je energie weer op, en blijf gewoon komen.

• Frederik D

Het gaat je goed.

• toeter

“Helaas, enkelen op dit bordje zijn het daar duidelijk niet mee eens, zij proberen de andersdenkende/gelovige prikker/prikster te beschadigen en vaak heel bewust kapot te maken.”

alsof jij zo heilig bent.

• perihelium

Michiel… Schreef:

——————————————————-

> Sinterklaas is in goede orde aangekomen en ik

> vertrek in goede orde.

Volgens het nieuws leek de stoomboot in eerste instantie de verkeerde kant op te gaan en waren de zwarte pieten in geen velden of wegen te bekennen..

Zegen! :)