Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

buitenaardsen zijn zeurkousen

• Douce.

Je toetst maar zo'n eind weg, maar dan mis je wel veel kleurenschitterringen van de regenboog volgens mij.

Mijn persoonlijke antipathie is altijd gebaseerd op een veelheid van factoren binnen het raamwerk van het gebodene en de presentatie ervan.

Verder ga ik veelal af op eigen kennis (studie en boeken zijn onontbeerlijk), expertise, ervaring en vooral ook ondervinding.

Wel vaker hebben jij en ik het erover gehad.

Douce

• Frederik D

Wat de testen niet doorstaat, is quatsch. Sentimentele overwegingen als de regenboog mogen niet meespelen. Het gaat om strenge waarheidsvinding.

• Douce.

Wees niet zo streng, het brengt je geen vreugde. Verblijd je liever over de (zoals ik ze zie aan mijn pinda-silo) koolmezen etc. en natuurlijk de regenboog.

M.a.w. probeer eens buiten het raamwerk van het door jezelf opgelegde patroon te treden, het geeft zoveel vrijheid.:)

Douce

• toeter

ik ben het ook eens met je eens.

• Frederik D

Schitterend, die koolmezen, vooral als ze pimpelen. Zo ook die aurora's van een paar weken geleden. Maar dat is een ander hoofdstuk. We hadden het nu over waarheidsvinding inzake bizarre geneesknuddes.

• toeter

klinkt erg schizofreen

• toeter

Tunnelvisie

• Frederik D

Vandaar dat jij allerlei klinkklare kul gelooft.

• Frederik D

Tuurlijk, Toeter, de complete wetenschap lijdt aan tunnelvisie en daarom werken computers nooit, kunnen auto's niet rijden en gaat geen enkel vliegtuig de lucht in. Tuurlijk, Toeter. En de mens wordt gemiddeld nog steeds even oud als duizend jaar geleden. Tuurlijk, Toeter. Wetenschap is boerenbedrog en marsmannetjes bestaan, al zijn ze nog nooit aangetoond.

• Douce.

In de medische wereld zowel als in de farmacie is er een kudde leegschedels bezig, dus waar praten we eigenlijk over?

Douce