Kortom, “Miranda” snapt het weer eens niet.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlmisschien moet jij dan maar met miranda gaan trouwen als de meisjes het niet willen.
Hier heb je nog meer zogenaamde wetenschappers en economen die zich vergist hebben net als meneer stapel. In een rapport over de economische crisis staat:
“Weinigen hebben deze financiële crisis voorspeld”
FBI, september 2004:
“Rampant fraud in the mortgage industry has increased so sharply that the FBI warned Friday of an ”epidemic“ of financial crimes which, if not curtailed, could become ”the next S&L crisis."
beste fred, is dit geen domper op jouw geloof in de wetenschap? de bijbel zegt alles naar waarheid. de wetenschap kletst maar wat.
Misschien ga je ooit beseffen dat dit soort ideeën, als je de natuur en de oerkracht van mens serieus neemt, gedoemd zijn de prullenbak in te gaan?
Apothekers zijn, net zoals iedere bedrijfstak, winstbelust. Het parlement weet geen fluit van zakelijke dingen, laat staan van de basics.. Minister ikke ikke Schipper? Laat me niet lachen.
Met die vereniging tegen kwakzalverij veeg ik heel wat af:D, die kop van his leadership staat me sowieso niet aan, 't zal je gynaecoloog maar zijn, pfff…nou dan gingen mijn beentjes nooit meer van elkaar.
Ik geloof nog altijd heilig in mijn natuurlijke en geestelijke afkomst en mijn oerkracht (d.w.z. de gegeven vermogens om te kennen en te herkennen) en dat houd ik graag zo.
Douce
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?