Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

buitenaardsen zijn zeurkousen

• Frederik D

Kortom, “Miranda” snapt het weer eens niet.

• toeter

ik snap niet waarom miranda niet een leuk meisje zoekt en gaat trouwen

• Frederik D

De leuke meisjes knappen op hem af. Zoals jij bij nader inzien best meevalt, zo valt hij bij nader inzien lelijk tegen.

• toeter

misschien moet jij dan maar met miranda gaan trouwen als de meisjes het niet willen.

Hier heb je nog meer zogenaamde wetenschappers en economen die zich vergist hebben net als meneer stapel. In een rapport over de economische crisis staat:

“Weinigen hebben deze financiële crisis voorspeld”

FBI, september 2004:

“Rampant fraud in the mortgage industry has increased so sharply that the FBI warned Friday of an ”epidemic“ of financial crimes which, if not curtailed, could become ”the next S&L crisis."

beste fred, is dit geen domper op jouw geloof in de wetenschap? de bijbel zegt alles naar waarheid. de wetenschap kletst maar wat.

• CU

Maar waarom staan erin elke respectabele apotheek dan zoveel van die homeopatische middeltjes prominent in het zicht van de klant?

• Frederik D

Kassa?

Maar het is een schande.

Ik kom eigenlijk nooit bij de apotheek. Dus ik heb er geen zicht op.

Maar eigenlijk zou men die nonsense moeten aankaarten bij het parlement, de Vereniging tegen de Kwakzalverij en bij de Bond der Apothekers (of hoe dat heet).

Homeopathie is quatsch en oplichting.

• Douce.

Misschien ga je ooit beseffen dat dit soort ideeën, als je de natuur en de oerkracht van mens serieus neemt, gedoemd zijn de prullenbak in te gaan?

Apothekers zijn, net zoals iedere bedrijfstak, winstbelust. Het parlement weet geen fluit van zakelijke dingen, laat staan van de basics.. Minister ikke ikke Schipper? Laat me niet lachen.

Met die vereniging tegen kwakzalverij veeg ik heel wat af:D, die kop van his leadership staat me sowieso niet aan, 't zal je gynaecoloog maar zijn, pfff…nou dan gingen mijn beentjes nooit meer van elkaar.

Ik geloof nog altijd heilig in mijn natuurlijke en geestelijke afkomst en mijn oerkracht (d.w.z. de gegeven vermogens om te kennen en te herkennen) en dat houd ik graag zo.

Douce

• Frederik D

Volgens mij is de voorzitter nu een vrouw.

En persoonlijke antipathieën mogen geen rol spelen bij het waarderen van de diverse geneeskundes.

Je mag van mij in alles geloven. Maar ik wil gaarne elk geloof toetsen, toetsen en toetsen.

• 'en passant'

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Volgens mij is de voorzitter nu een vrouw.

>

> En persoonlijke antipathieën mogen geen rol

> spelen bij het waarderen van de diverse

> geneeskundes.

>

> Je mag van mij in alles geloven. Maar ik wil

> gaarne elk geloof toetsen, toetsen en toetsen.

Aan wat?

• Frederik D

Aan de feiten en de logica, niet aan mijn subjectieve gevoelentjes.