Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

waarom?

• toeter

ik heb een vraag: waarom worden door mensen die reageren steeds hele lappen teksten herhaald van de voorganger om dan met een korte zin antwoord te geven? wat is dit voor vreemde tik?

http://www.youtube.com/watch?v=qglQ0aiEGA0

• Frederik D

Snap ik ook niet.

(Toeter schreef: …. :) )

• Douce.

Ook ik zie daar het nut niet van in. Slechts als er puntsgewijs wordt gereageerd, heeft dit zin.

In alle andere gevallen ervaar ik het als irritant.B)

Douce

• Gonnie

Vind ik ook irritant ik volg het dan maar niet meer, eerder heb ik eens expres op geklikt en heel onderop een zin geplaatst wat nergens op sloeg, zodat zij helemaal naar beneden moest scrollen,om te lezen wat ik schreef.

• Marjorie

Omdat originele berichten veel te veel veranderd worden.

Bijvoorbeeld: iemand heeft het over acteurs die de bijbel geschreven zouden hebben. Dat werd meteen veranderd in ‘auteurs’

Hoe vaak ga je deze vraag nog stellen?

• Gonnie

Ja natuurlijk, een goede reden had ik niet aan gedacht.

• toeter

acteurs veranderd in auteurs,

nou wat erg zeg…

• Douce.

Sommigen veranderen inderdaad originele berichten als er al is gereageerd, dat vind ik ook ongepast en scheinheilig.

Echter, er zijn zoveel mogelijkheden te falsificeren, bijvoorbeeld een posting van een prikker plaatsen met toegevoegde shit etc. etc..

Mogelijk (meestal niet) spreek ik iemand erop aan, maar ik ga me niet indekken vanwege andermans negativiteit c.q. slechte manieren en blijf het liefst mezelf en/of bij mezelf.

Het prikgedrag analyserende, zie ik hier wel meer dingen die, strikt genomen, niet door de beugel kunnen en mij (zo niet meerderen) bepaald niet dienen.

Douce

• toeter

wat gebruik jij moeilijke zinnen

• Douce.

Vind je? Over het algemeen word ik goed begrepen. Niet iedereen maakt zich m.b.t. de Nederlandse taal er met een jantje van leiden af.

Douce