Daar doelde ik op, precies.
En zo kan alles innerlijk gezien worden, als iets wat innerlijk zich ontwikkelt in de mens.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlElia Schreef:
——————————————————-
> Kan je die formule even doorgeven, want ik ga
> dinsdag mijn gaskachel verkopen (omdat mijn huis
> leeg opgeleverd moet worden) en dan zit ik een
> tijdje zonder.
> Ja een geleend electrisch kacheltje, maar dat is
> nog geen sauna natuurlijk.
>
>
> Ellen
Het is dan nog niet zo koud (God helpt een hand) en een gasfornuis geeft ook wat warmte. Ik ben laatst naar de legerdumpshop gegaan voor warme kleren, is misschien ook een tip. Suc6 met verhuizen! Heb je al een ander huis?
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/opmerkelijk/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/10_oktober/22/opmerkelijk/wiskundige-verandert-huis-in-sauna-voor-pi.xml
Ja ik heb een ander heel mooi huis met CV. Volgende week donderdag ga ik verhuizen.
Ik heb nog een warme noorse trui en een paar thermoshirts niet ingepakt, dus het komt vast wel goed.
Ik vind het wel een avontuur en krijg nog een aardig bedrag voor die gaskachel.
Maar het gasfornuis is ook wel een idee en ik leen die electrische kachel, ach ik ben wel wat gewend inmiddels
Gr Ellen
Niet geheel volgens de Bijbel, die spreekt zelfs van de tweede dood en die is op de dag des oordeels:
Op 2,11 Wie een oor heeft, die hore, wat de Geest tot de gemeenten zegt. Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.
Op 20,6 Zalig en heilig is hij, die deel heeft aan de eerste opstanding: over hen heeft de tweede dood geen macht, maar zij zullen priesters van God en van Christus zijn en zij zullen met Hem als koningen heersen, die duizend jaren.
Op 20,14 En de dood en het dodenrijk werden in de poel des vuurs geworpen. Dat is de tweede dood: de poel des vuurs.
Op 21,8 Maar de lafhartigen, de ongelovigen, de verfoeilijken, de moordenaars, de hoereerders, de tovenaars, de afgodendienaars en alle leugenaars – hun deel is in de poel, die brandt van vuur en zwavel: dit is de tweede dood.
Zelfs de dood gaat dood! Daarna is de dood inderdaad onbestaande in dat opzicht is de dood onbestaande.
LeSage schreef:
——————————————————-
> Wat bedoelt Jezus met “Eeuwig Leven”?
>
> Johannes 3:36
> Wie in de Zoon gelooft heeft eeuwig leven
Joh 3,36 Wie in de Zoon gelooft, heeft eeuwig leven, maar wie de Zoon ongehoorzaam is, zal het leven niet zien, maar de toorn van God blijft op hem.
Blijkens dit vers is eeuwig leven het leven wel zien en verlost zijn van de toorn van God.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?