Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Verantwoordelijk

• Gonnie

Wordt het niet eens tijd dat jij je excuus aan Theo aanbied omdat jij hem als mens hebt uitgemaakt voor waardeloze, en dat deed jij niet omdat jij niet eens was met zijn mening, maar jij vond hem als mens een waardeloze!

• theo

Beste Samuel, maak jezelf nou niet zo belachelijk jongen.

Als je zo doorgaat dan word je de risee van het prikbord. Dat roep jezelf over je af.

• samuel

Nee!

• samuel

Weer zo waardeloze manipulatieve opmerking van een zg christen, als je een echte christen was zou je je mond houden, waardeloos van je.

Als je nu niks zinnigs hebt te vermelden of een niet topic gerichte reaktie, ga dan uit de draad en verspil niet iedereen zijn tijd met je onzin.

• theo

Op aanwijsbaar foute bijbelinterpretaties van jou ga je ook niet in.

Voor de rest, best Samuel… als jij jezelf belachelijk wilt maken, ik kan je niet tegenhouden, ik gaf en geef slechts advies om het anders te doen dan je tot nu toe doorlopend doet.

• Sfred+

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Jouw zelfgenoegzaamheid is dat niet wat

> ziekelijk.?

Ik begin dat lompe gesneer van je meer dan zat te worden asociale gonnie !

Miranda

• Sfred+

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Wordt het niet eens tijd dat jij je excuus aan

> Theo aanbied omdat jij hem als mens hebt

> uitgemaakt voor waardeloze, en dat deed jij niet

> omdat jij niet eens was met zijn mening, maar jij

> vond hem als mens een waardeloze!

Theo is ook een waardeloos mens, bedankt voor uw bevestiging, dat zegt nl. alles:)

• Douce.

De risee is hij al heel lang, dus dat kan hij niet meer worden. Het is godgeklaagd.

Moet je echt naar dat gekweel luisteren? Pfffff….dacht het niet.

Douce

• Sfred+

Het wordt steeds irritanter om dat akkefietje tussen jou en samuel te moeten lezen weer, en weer, en weer..

Bah!

• theo

Dan lees je het toch gewoon niet?

Ik reageer ook zelden of nooit op jou, je zou hetzelfde kunnen overwegen.