Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

(zelf)verlossing

• 'en passant'

samuel Schreef:

——————————————————-

> Nee niet anderen maar jou acht ik als waardeloos!

Niet Christus woorden , maar de woorden van een man die waanzinnig geworden is door het ‘geloof’ en prooi is van duistere krachten.

Daarom zijn het arme drommels die naar jou stem luisteren en onder jouw handen terecht komen.

Je beschadigt mensen geestelijk, omdat jezelf beschadigd bent.

Sam Bos, ooit word je te verantwoording geroepen!

Marith

• Gonnie

Ik ben niet christelijk ik ben ook niet godsdienstig, maar om zomaar een mens als waardeloos te noemen gaat mij naar mijn gevoel te ver. Het is Godlasterijk , ik vind dat altijd al, niet te begrijpen dat mensen over andere mensen dat durven te zeggen of schrijven.

Ik kan aan iemand een echte hekel hebben, maar ik vind het ja, Godlasterijk om een mens waardeloos te noemen.

Mensen die een ander mens waardeloos vinden dat zijn mensen die makkelijk dan die ‘'waardeloze’' uit de weg ruimen.

• samuel

Moeilijk he je aan je eigen woord houden, maar als is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald hem altijd wel!

• samuel

Je mag jouw zelfverlossings vrede houden thomas, ik heb de vrede al van mijn Heer en Heiland Jezus Christus!

• samuel

Ja ja, tetter maar een end weg, waardeloze woorden, van een onmachtig en afgunstig meisje, denk er maar aan als je voor de witte troon staat!

• 'en passant'

thomas Schreef:

——————————————————-

> Het is een huis dat geen vrede wil ontvangen.

>

> Mat.10

> 11 En in wat stad of vlek gij zult inkomen,

> onderzoekt, wie daarin waardig is; en blijft

> aldaar, totdat gij daar uitgaat.

> 12 En als gij in het huis gaat, zo groet het.

> 13 En indien dat huis waardig is, zo kome uw vrede

> erover, maar indien het niet waardig is, zo kere

> uw vrede weer tot u.

> 14 En zo iemand u niet zal ontvangen, noch uw

> woorden horen, uitgaande uit dat huis of uit die

> stad, schudt het stof van uw voeten af.

> 15 Voorwaar zeg Ik u: Het zal het land van

> Sódom en Gomórra verdragelijker zijn in de dag

> des oordeels, dan die stad.

> 16 Ziet, Ik zend u als schapen in het midden der

> wolven; weest dan voorzichtig gelijk de slangen,

> en oprecht gelijk de duiven.

Mooi citaat Thomas…..ja schudt het stof van uw voeten….;)

Marith

• theo

Aha, al die andere miljarden mensen zijn wel waardevol, ik ben de enige die waardeloos is.

Welk een eer.

Had je het niet ergens over smaad en hoon?

Maar hoe dan ook, jij bent wel waardevol, ik ben het niet eens met je geloofsovertuigingen en niet met je uitlatingen, ik vind je hooghartigheid en zelfgenoegzaamheid vreselijk maar je bent nog steeds waardevol…… zelfs voor mij.

• samuel

Allemaal heel mooi, maar mijn mening blijft nog steeds dat jij in mijn ogen waardeloos bent!

• theo

je mag het zo vaak schrijven als je wilt hoor, ik lig er geen seconde wakker van.

Ook niet van andere titels die mij gegeven zijn zoals daar zijn; nepchristen, namaakchristen, atheist die denkt dattie gelovig is..

Eigenlijk vind ik het wel een eer, een soort geuzennamen.

• samuel

O.