Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

de bijbel

• ­­¥ Lotje ­­¥

nee inderdaad . en dat maakt het zo moeilijk Als geloof . een ander zegt gemakkelijk ik geloof niks je moet het meemaken en dan geloven ze het wel .

Daarom geloof moet je zelf aanvaarden . en ik zeg daarom ook altijd ik heb geen kerk daarvoor nodig.

• Sietse 45

Ongeloof is toch ook een geloof:D

• ­­¥ Lotje ­­¥

lees mijn posting nog eens .

Nu zeg je dat het slechter word . maar ik haal uit de posting van Cu dat het beter zou worden . Men gooit je nou niet meer op de brandstapel met de woorden van de topic .

• Sietse 45

Heeft niks te maken met de posting van CU.

• ­­¥ Lotje ­­¥

ongeloof= geen geloof = dus niks = dus geen geloof B)

• Gonnie

Als je verder kijkt wat er elders gebeurd zo als kinderslavernij en jonge meisjes met geweld door protistutie gedwongen dan durf je niet verder te kijken dan je neus lang is.

Prachtig te roepen van ik voel dat God altijd bij mij is, en ook beweren je moet ook niet zo ongeduldig zijn, als je God roept om hulp, want als kind geeft moeder ook niet direct je zin als je om een koekje vraagt.

Maar bij al die mensen die onmenselijk geknecht worden ,zonder enig recht voor hun zelf,dan vraag ik mij af waar is die God

die mensen in nood altijd helpt. Er zijn te veel kapotte levens.

• ­­¥ Lotje ­­¥

zeker wel anders geef je een heel andere reactie

• Sietse 45

­­¥ Lotje ­­¥ Schreef:

——————————————————-

> ongeloof= geen geloof = dus niks = dus geen geloof

> B)

Ongelooflijkgroot is een heel groot iets misschien een God?

• ­­¥ Lotje ­­¥

God is niet misschien, God is er .

• Sietse 45

Jij bent 'm tegen gekomen op je weg,

tussen de Bisschoppen en de Pastoors.