Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Florin en zijn biblicisme

• Florin

theo Schreef:

——————————————————-

> Niet letterlijk genoeg Richard, niet letterlijk

> genoeg.

>

> Je vat het vast te symbolich op voor Peri en Boaz

> en Florin en Daan en….en…

Wat is Theo hier aan het doen ? 4 gelovigen aan 't zwart maken tegenover Richard die de Vader, de Zoon en de Bijbel keer op keer belachelijk maakt.

Florin

• theo

Daarom ga je er natuurlijk ook niet inhoudelijk op in.

Maar ja, je reageert wel steeds op mij terwijl je anderen het advies hebt gegeven dat ik niet serieus moet worden genomen en dat ik van niks weet en dat ik smoesjes verzin.

Komt het wel goed met jou ??

• Frederik D

Tsssssssssssssssss. Ik gaf je keiharde bewijzen, zelfs eentje over Hebreeuws, maar jij blijft horende doof en blinde ziend?

• Frederik D

Tegenargumenten heb je niet? De bijbelse platte aarde wordt steeds platter.

• Frederik D

Ik lees een hoop gekrakeel over andere onderwerpen maar geen tegenargumenten tegen de bijbelse platte aarde. Logisch ook. Er valt geen ontkomen aan: de bijbelse aarde is plat. Zelfs Eliyahu is er mee eens. Zijn rabbi's zijn niet helemaal achterlijk. Of toch wel?

• ­­¥ Lotje ­­¥

je heb weer te veel pannenkoeken op die zijn plat. De aarde is een bol

• Frederik D

Ja, de aarde is een bol. Maar in de Bijbel is de aarde plat. Dringt het nu tot je door?

• Frederik D

Overigens erkennen jouw Paus en zijn theologen dat de bijbelse aarde plat is en dat de aarde niet in zes dagen is geschapen.

En je weet wat op afwijken van de kerkelijke leer staat? Excommunicatie.

• ­­¥ Lotje ­­¥

en geloof jij nu dat de aarde een bol is?

• Frederik D

Domme zeur. Je begrijpt nooit iets maar je bemoeit je met alles.