Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Theo.....

• theo

Elia Schreef:

——————————————————-

> Jouw getuigenis is de Here Jezus Christus.

>

> Laat ze maar hoor Florin, het heeft geen zin om

> tegen demonen te vechten.

>

> Gr Ellen

Mar 16,17

Als tekenen zullen deze dingen de gelovigen volgen: in mijn naam zullen zij boze geesten uitdrijven, in nieuwe tongen zullen zij spreken,

• Frederik D

Occulte gave? Noch een gave noch occultisme. Maar een bizarre obsessie en onzinnig bijgeloof.

• Stefan

En zo worden blinden zienden, door de werking van de Geest.

Wie roeme, hij roeme in de Heere.

Wat een prikbord…;)

• theo

Natuurlijk, dat weet ik ook wel.

Ik probeer ze alleen maar wakker te schudden met hun eigen opvattingen.

• Frederik D

Geen kans. Zij zien demonen op iemands voorhoofd. althans dat geloven zij heilig.

Zouden ze bereid zijn hun “gaves” te laten toetsen? Geef ze honderd foto's van onbekende criminelen en honderd foto's van onbekende brave orthodoxe creationistische christenen. En geef dezelfde foto's aan een aselcte controlegroep. Welke groep (onze Boazzen of de controlegroep) scoort het best?

• theo

Dan moet je die foto's afzonderlijk aan Boaz en Florin laten zien, hun bevindingen zijn natuurlijk perfect hetzelfde.

Maar dat gebeuren kunnen we toch niet plaats laten vinden …

OF…

Herinner je je Tom nog??

Die prikte hier in het verleden en heeft op tv slangengif gedronken in dezelfde verdunning als homeopathische verdunningen.

Die voegde de daad tenminste bij het prikbordwoord.

Maar goed, dat hele voorhoofdoccultistischedemonengedoe is natuurlijk je reinste flauwekul.

Als ik het zou horen of lezen van iemand die ik niet kende zou ik spontaan in de lacht schieten.

Omdat ik weet dat beide heren het oprecht menen vind ik het alleen maar in en intriest.

Elia laat zich er ook nog in meezuigen.

• Daan

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Jij bent weer niet eerlijk, als jij een foto van

> mij hebt gezien dan heb jij dat gewoon van Nicole

> ontvangen., en niet zo als jij schreef via google.

Dat wijf liegt altijd.

Die gekke toverknol schreef op 19 september 2011 21:18 het volgende :

Ik heb google chrome geinstalleerd en toestemming gegeven om pagina's die ik gezien mijn surfgedrag interessant zou vinden op te purken en nu krijg ik als suprise alle gegevens die de prikkers online hebben zo in mijn mailbox met foto en al. Theo b.v. die is best een stuk voor zijn leeftijd hoor… ook Gonnie ziet er redelijk goed uit. Over sommige anderen zal ik het maar niet hebben.

En dat is die knol nog verbaasd ook dat er mensen zijn die dat gekke rare wijf niet serieus nemen :S

Dat wijf LIEGT altijd en alles wat die rare toverkol zegt komt regelrecht uit die ouwe belegen duim.

Bah…….wat heb ik een hekel aan dat gekke wijf.

BAH BAH BAH wat is dat een GEK WIJF.

• Frederik D

Natuurlijk ken ik ons Tommeke nog. En natuurlijk, elke bewering moet getoetst worden. Ik doe niets anders.

Elia laat zich teveel meeslepen.

En natuurljk is het beste dat elk individu van de groep apart wordt getest. Testen, testen, testen. Test alles en behoud datgene wat vele testen goed heeft doorstaan. Staat zoiets ook niet in de Bijbel?

Die Derek Oglivie is overigens ooit getest door wetenschappers. Hij viel zo door de mand dat hij in snikken uitbarstte.

Nog even en Florin en Boaz beweren dat zij demonen vanuit een mens naar een kudde varkens kunnen plaatsen. Kom dat zien.

Monsieur Teste (Teste is Frans en betekent hoofd en Mr. Teste is een figuur in het oeuvre van Paul Valéry, niet te verwarren met Paul Verlaine)

• Ellen-Josee

theo Schreef:

——————————————————-

> Elia Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Jouw getuigenis is de Here Jezus Christus.

>

> Heeft het vaststellen aan iemands voorhoofd dattie

> een demon is ook maar IETS van doen met een

> christelijke getuigenis laat staan met een

> getuigenis van de Here Jezus Christus??

>

> Het is gewoon een occulte gave waar jullie zo mee

> bezis zijn en zo bang voor zijn en zo ernstig voor

> waarschuwen.

>

> OF je bent aan het slijmen en je wist even niet

> wat je schreef.

Ik reageerde hierop wat Florin schreef:

Ik getuig ervan dat ons mensen geen andere Naam onder de hemel is gegeven waardoor wij behouden kunnen worden dan de Naam van de Here Jezus Christus, al die andere zogenaamde wegen zijn allemaal leugens van de satan.

Dus het is een heel normale reactie, maak er niet meer van dan het is.

Ellen

>

>

>

>

> >

> > Laat ze maar hoor Florin, het heeft geen zin om

> > tegen demonen te vechten.

> >

> > Gr Ellen

• theo

Ja ja.