(tu)
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlElia Schreef:
——————————————————-
> *Sietse 45* Schreef:
> ————————————————–
> —–
> > Wat ben je toch een vals kreng.
>
> Ik was al pitten en nu weer fris gewassen en
> ontbijtje op.
>
> Maar je berichtje geeft wel aan dat je gewoon niet
> geinteresseerd bent wanneer er iets over de Bijbel
> (of de Talmud wat mij betreft) wordt uitgelegd en
> dat je alleen hier komt om te rellen.
>
>
> Ellen
De waarheid kan soms hard aankomen merk ik nu,
en wat de interesse aan gaat de Bijbel kun je nog wel eens raar in vergissen.
Alleen ik ga er niet zo krampachtig mee om als die fundamentalisten waar jij ook bij hoord,
dat is dan ook de slechtste soort die je kunt bedenken zit niets menselijks bij alleen maar liefdeloosheid.
Gonnie Schreef:
——————————————————-
> Zo is dat Sietse, juist door hen ( dat kliekje )
> krijg je een walgelijke afkeer van hun geloof.
> Want het is natuurlijk niet het geloof van hen die
> wel met liefde over het geloof hebben.
Het heeft er heel veel van dat of ze wel ooit de echte liefde gekend hebben,
staat ook zoiets in de Bijbel Geloof, Hoop en Liefde en de belangrijkste van deze 3 is de Liefde.
En in het dagelijks leven heb je het daar ook heel veel mee te maken.
Eerste plaats je partner/vriendin/vriend, 2e kan God zijn als je daar in gelooft, 3e je Familie 4e op het werk,
en er tussendoor misschien ook nog het een en ander.
Frans Schreef:
——————————————————-
> Florin Schreef:
> ————————————————–
> —–
> > Frans Schreef:
> >
> ————————————————–
>
> Jezus heeft nog nooit een demoon op iemands
> voorhoofd gezien, zelfs niet als het er legioen
> waren.
>
>
> > Er staat nergens dat de demonen niet op de
> voorhoofden van de bezetenen te zien waren dus
> moet je Frans geen subjectieve conclussies gaan
> trekken.
>
> En als het niet ontkend wordt is het automatisch
> wel zo ?
Nu spreek je jezelf tegen Frans, want jij schreef dat Jezus Christus nooit een demoon op iemands vorhoofd heeft gezien en boven schrijf je dat het in de Schrift niet ontkent wordt. Als niet ontkent wordt moet je niet roepen dat het bij niemand op het voorhoofd te zien was. Ik zeg dat het heel goed kan dat het ook aan het uitterlijk te zien was.
> De manier waarop het geloof zo gebracht wordt
> werkt tegen God en de geest van waar geloof, het
> trek mensen van God weg en dat is pas demonisch.
Je mag vinden wat je wilt.
> > Ik weet niet of jij de discussies van toen hebt
> gevolgt maar Boaz en ik schreven dat Carl, gezien
> wat hij allemaal schreef en schrijft, bezeten was
> voordat hij zijn foto plaatste. Toen hij > dat
> deed werd wat wij schreven bevestigd.
>
> Dus de foto bevestigde jullie in de overtuiging
> dat Carl bezeten is, lees ik dat goed ?
Ik spreek voor m'n zelf, ja, klopt wat je schrijft.
> En dat zagen jullie dan aan z'n voorhoofd…..
Ja, er was een raar wezen op zijn hoofd gezien.
> Hebben jullie ook excorcisten voor dat soort
> slachtoffers ?
Wat Carl moet doen, is zijn boosheid en opstand naar God belijden en zich bekeren. Volgens de Schrift kunnen sommigen in de diepten des satans dusdanig zijn gezonken dat er geen redding meer mogelijk is.
> Ik heb veel vraagtekens op mijn voorhoofd nu. B)
, Zullen we nu ophouden over dit onderwerp ?
Florin
Florin Schreef:
——————————————————-
> Nu spreek je jezelf tegen Frans, want jij schreef dat Jezus Christus nooit een demoon op iemands voorhoofd heeft gezien en boven schrijf je dat het in de Schrift niet ontkent wordt. > Als niet ontkent wordt moet je niet roepen dat het bij niemand op het voorhoofd te zien was. Ik zeg dat het heel goed kan dat het ook aan het uitterlijk te zien was.
>
Dus als het niet ontkent wordt is het wel zo ? Dat zei ik. Je vestigt mijn vraag dus en ik spreek me niet tegen.
De manier waarop het geloof zo gebracht wordt werkt tegen God en de geest van waar geloof, het trek mensen van God weg en dat is pas demonisch.
>
> Je mag vinden wat je wilt.
Das fijn, jij ook. Of God het er mee eens is daar gaat het om.
Dus de foto bevestigde jullie in de overtuiging dat Carl bezeten is, lees ik dat goed ?
> Ik spreek voor m'n zelf, ja, klopt wat je schrijft.
>
En dat zagen jullie dan aan z'n voorhoofd…..
> Ja, er was een raar wezen op zijn hoofd gezien.
Het was Jos Brink toch toevallig niet, want toeter ziet ook dingen.
Hebben jullie ook excorcisten voor dat soort slachtoffers ?
>
> Wat Carl moet doen, is zijn boosheid en opstand naar God belijden en zich bekeren. Volgens de Schrift kunnen sommigen in de diepten des satans dusdanig zijn gezonken dat er geen > redding meer mogelijk is.
Ik heb veel vraagtekens op mijn voorhoofd nu. B)
> , Zullen we nu ophouden over dit onderwerp ?
Je lijkt me een goed idee. DWDD
2Kor.4:16-5:10
Daarom verzaken wij onze plicht niet. Ook al gaat ons uiterlijke bestaan verloren, ons innerlijke bestaan wordt van dag tot dag vernieuwd.
De geringe last die we tijdelijk te dragen hebben, brengt ons een eeuwige luister, die alles omvat en alles overtreft.
Wij richten ons niet op de zichtbare dingen maar op de onzichtbare, want de zichtbare dingen zijn tijdelijk, de onzichtbare eeuwig.
Wij weten dat wanneer onze aardse tent, het lichaam waarin wij wonen, wordt afgebroken, we van God een woning krijgen: een eeuwige, niet door mensenhanden gemaakte woning in de hemel.
Wij zuchten in onze aardse tent en zouden willen dat onze hemelse woning er nu al over wordt aangetrokken.
We zijn er echter zeker van dat we ook ontkleed niet naakt zullen zijn. Noot dat we ook ontkleed niet naakt zullen zijn – Andere handschriften lezen: ‘dat we eenmaal bekleed niet naakt zullen zijn’.
Zolang we in onze aardse tent verblijven zuchten we onder een zware last, omdat we niet willen dat deze kleding wordt uitgetrokken; we willen dat er nieuwe over wordt aangetrokken, zodat het sterfelijke door het leven wordt verslonden.
Hiervoor heeft God zelf ons gereedgemaakt, door ons de Geest als onderpand te geven.
Dus wij blijven altijd vol goede moed, ook al weten we dat zolang dit lichaam onze woning is, we ver van de Heer wonen.
We leven in vertrouwen op God; wat komen gaat is nog niet zichtbaar.
We blijven vol goede moed, ook al zouden we ons lichaam liever verlaten om onze intrek bij de Heer te nemen.
Daarom ook stellen wij er een eer in te doen wat God wil, zowel in dit bestaan als in ons bestaan bij hem.
Want wij moeten allen voor de rechterstoel van Christus verschijnen, zodat ieder van ons krijgt wat hij verdient voor wat hij in zijn leven heeft gedaan, of het nu goed is of slecht.
http://www.versnieuws.nl/2kor-416-510-3/
Elia Schreef:
——————————————————-
> Jouw getuigenis is de Here Jezus Christus.
Heeft het vaststellen aan iemands voorhoofd dattie een demon is ook maar IETS van doen met een christelijke getuigenis laat staan met een getuigenis van de Here Jezus Christus??
Het is gewoon een occulte gave waar jullie zo mee bezis zijn en zo bang voor zijn en zo ernstig voor waarschuwen.
OF je bent aan het slijmen en je wist even niet wat je schreef.
>
> Laat ze maar hoor Florin, het heeft geen zin om
> tegen demonen te vechten.
>
> Gr Ellen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?