Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Theo.....

• Florin

theo Schreef:

——————————————————-

> Florin heeft naast hatelijkheden en

> neerbuigendheid ook een wonderlijke manier van

> conclusies trekken om niet te spreken van ordinair

> liegen.

Jij hebt keer op keer de Here Jezus en de apostolen tot leugenars gemaakt, dus wat zeur je ?

> Ik heb namelijk nooit ergens waar dan ook iets

> geschreven over enige verbintenis van oude en

> nieuwe verbond mbt de Talmoed.

>

> Jezus was een jood, een joods gelovige en

> inderdaad, de eerste christenen waren “”gewoon“”

> joden.

Dat heb je wel degelijk gezegd Theo en hiermee laat je zwart op wit zien niet te weten wat de hedendaagse jodendom inhoudt. Want als sommigen hier schrijven dat de rabbijnse judaisme van vandaag de dag van weinig tot niets meer met de Bijbel heeft te maken maar met de talmoed en dus met al die occultisme die ik opgenoemd heb.. of als wij schrijven dat de Knecht uit Jesaja 53 de Messias is, oftewel de Here Jezus, dan roep jij dat als wij dat zeggen dat wij het jodendom minachten waaruit ons geloof in de Here Jezus is voortgekomen. Minachten de Here Jezus dan en zijn discipelen het joods geloof dan doordat ze gezegd hebben dat de Here Jezus de Knecht is uit Jesaja 53 ?? Denk eens na man voordat je wat zegt !

Het Nieuwe Verbond is niet uit de talmoed , midrasj, kabbala en de commentaren van de rabbijnen voortgekomen zoals het jodendom zeg maar die Eliyahu aanhangt maar van de Levende God vandaan door het volbrachte werk van Zijn Zoon de Here Jezus Christus, gelijk de Schrift zegt.

Geloof je niet ? Vraag Eliyahu maar naar of hij talmoed heeft moeten studeren/lezen om ‘jood’ te worden en dus OOK al die lelijke dingen die over de Here geschreven staan en wat belangrijker is in het hedendaagse jodendom, de geschreven of de ‘tora al pe’/'de mondelinge tora' oftewel talmoed.

Florin

• Florin

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Florin krijgt een koekje van eigen deeg, want ik

> zal nooit vergeten wat hij over de foto van Carl

> toen heeft geschreven.

Carl heeft zelf zijn foto hier geplaatst en op zijn voorhoofd was duidelijk een demoon te zien.

Florin

• theo

je schrijft dat je me niet serieus neemt, dat ik van niks weet en daarna nog dat ik smoesjes verzin en nou geef je toch weer een reactie aan mij terwijl je schrijft dat je me niet serieus neemt, dat ik van niks weet en daarna nog dat ik smoesjes verzin en dat je me niet serieus neemt, dat ik van niks weet en daarna nog dat ik smoesjes verzin en dat terwijl je al blauw was aangelopen van ergenis

Straks loop je paars aan en stik je nog jongen, pas toch op jezelf.

Waarom zou je in debat gaan met iemand die je niet serieus neemt, die van niks weet en ook nog smoesjes verzint ??

• theo

Jij bent occult !!

Jij hebt (nog steeds???) occulte gaven !!!

Daar kun je grof geld mee verdienen, nog veeeeeeeeel meer dan ik met mijn preken !!!

• Frans

Jezus heeft nog nooit een demoon op iemands voorhoofd gezien, zelfs niet als het er legioen waren.

Gebruik je verstand Florin, je begint te toeteren. De manier waarop het geloof zo gebracht wordt werkt tegen God en de geest van waar geloof, het trek mensen van God weg en dat is pas demonisch.

• theo

Florin ( en Boaz) !!!

• Florin

Frans Schreef:

——————————————————-

> Jezus heeft nog nooit een demoon op iemands

> voorhoofd gezien, zelfs niet als het er legioen

> waren.

Er staat nergens dat de demonen niet op de voorhoofden van de bezetenen te zien waren dus moet je Frans geen subjectieve conclussies gaan trekken.

> Gebruik je verstand Florin, je begint te toeteren.

Ik gebruik heel goed mijn verstand.

> De manier waarop het geloof zo gebracht wordt

> werkt tegen God en de geest van waar geloof, het

> trek mensen van God weg en dat is pas demonisch.

Ik getuig ervan dat ons mensen geen andere Naam onder de hemel is gegeven waardoor wij behouden kunnen worden dan de Naam van de Here Jezus Christus, al die andere zogenaamde wegen zijn allemaal leugens van de satan.

Ik weet niet of jij de discussies van toen hebt gevolgt maar Boaz en ik schreven dat Carl, gezien wat hij allemaal schreef en schrijft, bezeten was voordat hij zijn foto plaatste. Toen hij dat deed werd wat wij schreven bevestigd.

Florin

• Sietse 45

Allen Schreef:

——————————————————-

> (tu)

>

> En zo is het, wie de bal kaatst….enz.

>

> Allen.

Wie kaatst kan?:D

• theo

dus.

• Ellen-Josee

Gonnie Schreef:

——————————————————-

> Ja jij krijgt alle privé berichten van prikkers

> hier zo in jouw mailbox, zonder moeite.Met foto's

> en al.:S

> kijk dat is ook een mirakel.

> Die naam past echt wel bij jou.

Dat is helemaal geen mirakel, jij hebt peper en zout kleurig krullend haar.

Maar ik zou jouw foto niet plaatsen dat is nu integriteit.