LeSage Schreef:
——————————————————-
> ¥ Lotje ¥ Schreef:
> ————————————————–
> —–
> > De natuur dat is er al . dat kan iedereen zien
> als
> > ze het willen zien .
>
> De natuur?
> Ik zag onlangs hoe 2 spreeuwen een jonge mus te
> grzen namen die uit het nest gevallen was.
> Je wilt het niet weten.ja kan best erg zijn rn toch is het natuur . Er zijn dingen leuk en aardig maar ook wreed . daarom blijven de vragen bestaan Lesage . het waarom .En weet je de mens ( ik schrijf dat wel eens meer ) en krijg dan van alles over me heen , maar de mens weet in feit niet veel van het bestaan van de aarde .
> >
> > Het voelbaar is : de steun van God . en ga niet
> > vragen om een flauwe kulletje . en wees ook
> niet
> > boos op God als je denkt nou heb ik gevraagd en
> > niks nope . vertrouwen moet je hebben en jawel
> je
> > kan tegenval hebben . maar moest zo zijn dan Le
> > Sage . en kijk dat is nou dat de mensen kwaad
> > voor/op worden . ze bidden en smeken aan God
> wordt
> > er niet ala minuut iets gedaan zijn ze kwaad op
> > God . heb geduld en laat je gevoel spreken voor
> > God. nogmaals je kan dat niet goed zeggen je
> moet
> > dat aanvoelen .
>
> Ik begrijp wat je bedoelt lotje, maar ik ben het
> niet met je eens.dat mag
> Teveel voorbeelden van mensen die volhardend
> gebeden hebben maar waarbij het uiteindelijk niet
> goed afgelopen is.lees de topic van Theo nog eens .En ik heb het ook geschreven aan je , inderdaad zijn er veel mensen die bidden en smeken ect. maar daar zit de kneep ook . men vraagt en moeten gelijk een antwoord hebben . Die krijg je of je krijgt hem niet . Maar dan is het zo als je het niet krijgt is God ineens niks meer . Je kan het zien met een kind . mama krijg ik een koekje . Het kind krijgt een koekje en mama is lief . Krijgt het kind geen koekje is het kwaad en geen lieve moeder.Tis eigenlijk dwingen wat de mens dan doen . ik vraag en jij MOET het geven. Ik heb ook dingen meegemaakt waarover ik denk , waarom , maar kwaad op God kan ik daardoor niet zijn . ik vraag me wel af ,, wat heb ik verkeerd gedaan , God zal me dat later uitleggen.