Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Stel dat...

• Frederik D

Zolang er wolken aan de lucht zijn, is het mooi en een eventuele regenboog neem ik op de koop toe. :)

• Frederik D

Spannend. Waren er nog opvallende spullen bij?

• Tjoppy

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Volgens mij is de waarheid objectief want

> subjectieve waarheden zijn nonsense.

Je begint met ‘Volgens mij’…

Volgens jou zijn subjectieve waarheden nonsense. Dan is dat toch jouw subjectieve waarheid? Dat jij dat vindt?

;)

• Douce.

Ja, absoluut.

Douce

• Douce.

Ik denk het niet, je wilt je mogelijk niet bewust willen zijn van de metafysica en te vasthoudend blijven aan de ratio?

Douce

• ­­¥ Lotje ­­¥

misschien wel maar dat kan je niet verwezenlijken nu want de bijbel is er .

• Douce.

Ja……….de regenboog, de wolken, de mooie bomen langs de vaart, waar jij waarschijnlijk ook langs fietst en Marsman kan citeren….wat leven jij en ik toch in een mooi land.

PS. de regenboog is voor mij nog altijd het teken van het verbond, dat weet je.

Douce

• Tjoppy

Dat weet ik Lotje; het was dan ook maar een ‘Stel dat…’

• ­­¥ Lotje ­­¥

oké :)

• M*j*r**

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Dat zal wel kloppen. Maar MJR lijkt mij psychisch

> gezond maar toch weet zij wel alle namen van de

> kinderen van haar klas. Zou zij zich later deze

> namen steeds weer voor de geest hebben gehaald?

Ik ben 6 jaar lang met m'n klasgenootjes opgetrokken. Dan is het toch niet raar dat je nog namen weet?

Dat zit nu eenmaal in m'n geheugen. Ik denk er nooit aan, maar nu jij er in deze topic over begint, weet ik het nog. En nee, ik heb nooit een reunie gehad en nee, de meeste kom ik niet tegen want ik woon nu heel ergens anders.