Wie een kuil graaft voor een ander, heeft in ieder geval werk……………….
Douce
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlthomas Schreef:
——————————————————-
> Haha, op je voorhoofd is prima; face to face. Maar ik bedoel in het algemeen.
Dat had ik begrepen.
>
> En ik kan mij voorstellen, dat je daar af en toe genoeg van krijgt Frans, terwijl je beschaafd je mening geeft in het algemeen..
Dat gaat wel weer weg, ben door mijn verleden wat gevoelig als ik niet serieus genomen wordt, maar het waarom wil ik liever niet openbaar maken.
theo Schreef:
——————————————————-
> Dat is een moelijke opdracht , nou ja behalve als het een “”hartsgesteldheid:: is.
Het is in elk geval niet op gevoel, integendeel vaak tegen mijn eigen karakter in, maar er is al zoveel gebeurt dat ik de zegeningen nooit meer zal kunnen ontkennen.
>
> Het kost wel meer bloed en zweet en tranen dan de visie van Perihelium: Voor hem is het voldoende om te geloven dat God bestaat en dat je een relatie met God hebt.
>
> Dat zijn niet mijn woorden maar zijn eigen.
Geloven is mooi, maar dan begint het werk nog maar ( vanuit het geloof dan).
Als dat alles is dan is er wel iets mis mee.
Als geloof je niet in beweging brengt dan heb je een dood geloof, dan blijf je zitten waar je zit en heeft de bijbel je ook niks meer te vertellen want je weet alles al, nou ja je denkt alles al te weten.
Als er geen beweging zit in geloof dan ben je alleen met jezelf bezig en dan kom je niet bij en niet tot je naaste.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?