Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

@ Boaz

• Sietse 45

Miranda Schreef:

——————————————————-

> Je moet stoppen cees. Doe het voor haar, ze ziet

> het… en ik ben haar antenne.

> Alsje blieft sytse, ik smeek het je nog net niet,

> maar anders word ik gek van haar.

http://www.youtube.com/watch?v=jKPnYfO0gz0&feature=related

• Sietse 45

Miranda Schreef:

——————————————————-

> Welke test?

http://www.youtube.com/watch?v=2DUxOEhdaLE&feature=related

• Sfred+

Waarom heeft ze geen rust? Was er sprake van euthenasie cees?

• Sietse 45

Miranda Schreef:

——————————————————-

> Waarom heeft ze geen rust? Was er sprake van

> euthenasie cees?

Citaat van de dag:

“Zelfvertrouwen is voor gelukkige mensen. Ongelukkigen moeten maar ambitieus worden, er zit niets anders op.”

- Renate Rubinstein Nederlands schrijfster, journaliste en columniste. 1929-1990

• Sfred+

Was dat tegen de pijn? Je komt niet in de hemel als..

• Sfred+

Volgensd mij heb jij een gigantisch schuldgevoel t.o.v. Hennie, ik weet het zeker. Ik weet ondertussen wat er mis gegaan is, maar daar kan jij niks aan doen cees.

• Frederik D

Je kakelt. Iemands uiterlijk is geen enkel bewijs, behalve natuurlijk voor racisten en dergelijken.

Mijn site is parodie en had ook gemaakt kunnen worden door een gelovige die een open oog had voor uitwassen. Zelf hou ik van kunst maar mijn site parodieert uitwassen van kunst.

• Frederik D

Beste Boaz. Hier was ooit een meneer P en die draaide door. Ik ben bang dat jij nu ook deze kant opgaat. Je zoekt nu steun bij een overduidelijke crimineel, namelijk nepmiranda/Breed. Dus steun bij iemand die echt demonisch is. Pas goed op jezelf. Zal ik vanavond gelovigen vragen of ze voor je willen bidden? Sterkte.

• Frederik D

Je bent een echte schoft, Breed.

Ik zeg hier maar even dat je een echte schoft bent zodat iedereen kan weten dat je een echte schoft bent.

Dat een blinde kip als Boaz in je praatjes tuint, is zielig voor Boaz.

• Frans

Jij gedraagt je walgelijk !

Bestaat bezetenheid ? Ze hoeven maar naar jou te kijken.