Ik ben zelf ook heel erg tegen abortus. Niet dat ik vind dat die artsen afgeknald moeten worden. Maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Ellen
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlInteressant beste Gonnie…
En in feite heb je wel gelijk…
Er zijn net zo goed extremistische christenen die aanslagen plegen…
Interessant is echter wel de verdraagzaamheid van Jezus Christus… Vooral het gebruik van Samaritanen in zijn parabels en leerstellingen… Samaritanen waren in feite afvallige joden, toch leken ze er vaak goed uit voor te komen: de barmhartige samaritaan, de Samaritaanse vrouw aan de bron.
Wie het hardst schreeuwt voor verdraagzaamheid is vaak degene die het eerste een ander discrimineert op bepaalde punten…
Gonnie Schreef:
——————————————————-
> Ik kan mij voorstellen dat jij dat niet weer wil
> lezen, wat jij aan mij schreef.
Ik klik geen linken aan maar mijn geheugen is tamelijk goed, je bedoelde vast deze opmerking: “je bent net een drenzend kind dat een bepaald snoepje wil en het niet krijgt”
Volgens mij verveel jij je stierlijk, steeds hetzelfde geneuzel, wat zoek je hier eigenlijk? Als die christenen zo vreselijk zijn, wat moet jij dan op een bijbelprikbord.
Ellen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?