Natuurlijk bij mij gaat het goed, en wat een ander aangedaan wordt daar hebben wij geen boodschap aan.
Dat is inderdaad een christelijke gedachten.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlAnderen proberen te veranderen gaat ons niet lukken en we kunnen beter ervoor zorgen dat het bij en met onszelf goed zit. Toch? Daar hebben anderen ook meer aan denk ik..
oh..ik lees het anders; de ander zal mogelijk zelf gaan veranderen omdat de ene iets toont wat de ander raken kan.
Meer in die optiek.
Gonnie Schreef:
——————————————————-
> Natuurlijk bij mij gaat het goed,
Je maakt je anders behoorlijk druk.
> en wat een ander
> aangedaan wordt daar hebben wij geen boodschap
> aan.
> Dat is inderdaad een christelijke gedachten.
Christenen hebben juist een blijde boodschap voor iedereen! Het lijkt er alleen op dat het balk en splinter verhaal nog niet helemaal goed overkomt, zie Matteüs 7 en Lucas 6.
Een blijde boodschap ? Jij bedoeld geloof precies zo als ik geloof, want anders wordt God boos op je.. Wordt zo het geloof beleefd met angst voor God want als mijn geloof niet in goede aarde valt bij God dan zal God mij straffen, dus ik zal die boodschap ook aan anderen door geven ,dan heb ik mijn best gedaan voor God en kan God mij niets verwijten, zoiets Perihelium.?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?