Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

nog 19 jaar...

• kees

huh, ik geef antwoorden, of lap jij de Schrift aan je laars Theo?

• theo

Nee hoor, je geeft reacties maar geen antwoorden op vragen, net als deze reactie van jou wat opnieuw geen antwoord op een vraag is.

Lees mijn berichten in dit draadje ( trouwens in alle draadjes maar dat is wat zoekwerk) met vragen en opmerkingen en jouw reacties er nog maar eens op na.

lees die paar berichten van mij nog eens rustig door als je het serieus meent en probeer dan gewoon antwoorden te geven op gestelde vragen.

• Daan

kees Schreef:

——————————————————-

> huh, ik geef antwoorden, of lap jij de Schrift aan

> je laars Theo?

Helemaal duidelijk Kees (tu)

Laat je niet voor de gek houden door Theo.

Hij is degene die niets begrijpt.

Ligt niet aan jou.

• BOAZ

kees Schreef:

——————————————————-

> huh, ik geef antwoorden, of lap jij de Schrift aan

> je laars Theo?

Theo heeft oren zonder te horen.

Theo heeft ogen om te lezen maar hij gelooft niet wat hij leest.

Het teken van de vijgeboom slaat op het huidige Israel.

De twee belangrijkste gebeurtenissen van de afgelopen dagen.

Een neurito gaat sneller als het licht en de Palestijnen willen niet onderhandelen maar eisen erkenning voor een eigen onafhankelijke staat metJerusalem als hoofdstad.

Kees de wereld zal gaan schudden op zijn grondvesten door deze gebeurtenissen.

Boaz.

• theo

Het einde is NU heel echt waar nabij?

Mjoh, mocht het zo zijn, ik ben niet bang, ik laat me ook niet bang maken , ik vertrouw wel op God.

Mag dat??

• theo

Zo is dat.

Maar jij begrijpt wel waarom kees niet ( nooit) antwoorden op vragen geeft??

Jij leest wel antwoorden van kees?

Dan ben je inderdaad slimmer as ikke.

• kees

Ik ben ook niet bang Theo al zou mijn dag morgen zijn.

• Erik

Je begrijpt me en ik ben duidelijk, verder is het prima zo, gaat helemaal goedkomen.

• kees

Idd Boaz op alle fronten gaat het naar een climax toe, het vervolg wat dan gaat komen hoef ik jou niet te vertellen.

• theo

Nee hoor, Boaz weet alles ook al.