Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Atheïsten verscheuren Bijbelpassages

• theo

Maar ik snap het het niet.

Jij wel?

• Stefan

Zal wel leuk zijn; een paar gewichten van zolder 50.

• Frederik D

2 Korintiërs 6:14-18

Waarschuwingen

14 Loop niet in een en hetzelfde span met ongelovigen. Wat is de verwantschap tussen gerechtigheid en wetteloosheid? Wat heeft licht met duisternis te maken? 15 Waarin lijken Christus en Beliar op elkaar? Wat hebben een gelovige en een ongelovige gemeen? 16 Wat heeft de tempel van God met afgoden te maken? Wijzelf zijn de tempel van de levende God, zoals God heeft gezegd: ‘Ik zal bij hen wonen en in hun midden verkeren, ik zal hun God zijn en zij mijn volk. 17 Daarom zegt de Heer: Ga weg bij de ongelovigen, zonder je van hen af en raak niets aan dat onrein is. Dan zal ik jullie aannemen 18 en jullie vader zijn, en jullie mijn zonen en dochters – zegt de almachtige Heer.’

• theo

Beter lezen thomas; gewRichten. Let op de juiste nuance anders vergelijk je ook nog appels en peren net als Peri.

• Stefan

Ow..gewRichten.

Het zou wel leuk zijn, een paar gewRichten van zolder 50.

Een paar nieuwe gezichten op pb met hun visies van het geloof kan interessant zijn.

• theo

Nou je het er toch over hebt.

Een gewricht zonder gewicht is natuurlijk ook niks.

Waar is br. Luc ?? Die had/heeft in ieder geval gewicht.

• Stefan

Ja, hij ook bijvoorbeeld.

Discussiepartners, spreekbuizen, schrijfwijzen, hoortoeters, luistervinken, horigen, hongerigen, liefhebbers en wijsneuzen..

:D

• Ellen-Josee

En de zweefmolens?

:D

• Stefan

Als je hen kent, mag je ze er ook bij halen hoor.

Dan lees ik wel hoe zij erover denken..;)

• perihelium

Elia Schreef:

——————————————————-

> En de zweefmolens?

>

> :D

Zit je met die onzin mee te kletsen?