thomas Schreef:
——————————————————-
> Het geloof is het begin, Perihelium.
>
> En weet je waarom?
>
> Omdat het geloof van Hem is.
Ik kan niet wachten om je geloofsbelijdenis te lezen!
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlMwoh, ik dacht eerder; misschien is het ijdel gebruik maken van Zijn naam niet zo'n handige optie.
Want wat let je nou, om iets gebruiksvriendelijker te antwoorden op serieuze vragen.
Het gaat mij aan, jou aan, Theo aan in het vraag en antwoord gebeuren.
Een groot artikel neerzetten als antwoord op een vraag, is als een; zoek het uit hier staat het ergens.
Het artikel dat je mij stuurde op de vraag: Waar is Hij dan? In de mens geeft geen antwoord, maar moet wel gelezen worden van jou.
Een filmpje waar de boodschap van niet gegeven wordt, dan in een zelfde soort antwoorden; groots maar niet met een kernachtig antwoord.
Wat is nu de boodschap?
“De leerlingen kwamen naar hem toe en vroegen: ‘Waarom spreekt u in gelijkenissen tot hen?’” (Matteüs 13:10). Jezus antwoordde: “. . .Jullie mogen de geheimen van het koninkrijk van de hemel kennen, hun is dat niet gegeven. Want het hart van dit volk is afgestompt, hun oren zijn doof en hun ogen houden zij gesloten. Met hun ogen willen ze niets zien, met hun oren niets horen, met hun hart niets begrijpen. Want anders zouden ze tot inkeer komen en zou ik hen genezen” (Matteüs 13:11, 15). Voor de mensen die zich tegen Hem verzetten, zoals een groot aantal van de religieuze leiders uit die tijd, hield Jezus de waarheid voor hun bekrompen harten verborgen: ". . .Maar het woord dat zij hoorden, heeft hun niet gebaat, omdat het niet gepaard ging met geloof bij de hoorders” (Hebreeën 4:2)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?