Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Waartoe zijn wij hier

• Frederik D

Ligt eraan wat je als begin ziet.

En ben jij niet het product van een zaadje en ook een eitje? Of telt bij jou het manlijke meer dan het vrouwelijke?

En zijn menselijke zaadjes en eitjes ook menselijk leven? En zouden zij ook niet beschermd moeten worden? Met een onleefbare overbevolking als resultaat?

• Frederik D

God is de hardnekkigste illusie uit de geschiedenis van de mensheid.

Dat wil ik met jou, maar ook met Baldu, delen.

Kun je er wat mee?

• samuel

Nee daar is het begin, geen zaad geen bevruchting simpel.

Als je het onleefbaar vind en overbevolkt wat houd je tegen om ruimte te maken, je leeft toch al nutteloos in jou opzicht want er is niks na het leven alleen dood, dus jij bent een toevalletje dus ja maak maar ruimte.

• Esther

Waarom schrijf je dit in koninklijk meervoud ?

• Gonnie

Ach Samuel, is het niet veel beter dat jij ruimte maakt want jij hebt het eeuwige leven toch al, en je weet maar nooit dat ook ongelovigen ooit (want zo denken evangelisten toch) toch nog gaan geloven.

Als er ruimte gemaakt moet worden dan zeker eerst die overtuigd zijn dat zij gered zijn.:D

• Frederik D

Je verwart nu vele zaken. Toeval en zinloosheid zijn twee heel verschillende dingen. En trouwens, wat is toeval?

• samuel

Jij volgens jou geloof? Jij zegt en denkt dat je niet uit een intelligent design bent ontstaan maar door toeval.

• samuel

Je hoort mij niet klagen over over bevolking toch, maar als je het eens bent met je schoonzoon kunnen jullie er misschien een gezamelijk gebeuren van maken, dan is er nog meer ruimte en eten.

• Erik

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Je verwart nu vele zaken. Toeval en zinloosheid

> zijn twee heel verschillende dingen. En trouwens,

> wat is toeval?

Om 11:09 uur een bericht posten ?

• Frederik D

Toeval bestaat niet echt. Ik besta dankzij allerlei natuurwetten.