Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Storm!

• Ellen-Josee

Ik dacht dat er storm zou komen, maar het is steenkoud geworden.

Ook hier in de binnenlanden, je hebt dus niks gemist.

Ellen ;)

• Douce.

Dan zit jij aan een andere kust dan ik;)

Ook ik zit 30 km. van de kust, maar dat is dan vanaf de kust van Rockanje.

Hedenmorgen is het hier grijs en koud (6º C). 't Kan niet iedere dag feest zijn, morgen schijnt de zon waarschijnlijk weer.

Tijd voor een warme bak thee en m'n fruithapje d.w.z. kiwi, sinaasappel en peer:)

Douce

• Erik

.

• Douce.

Bij mij wel, maar bij Daan niet. Ieder is anders.

Nog iets, zou je kunnen stoppen me te volgen? Ik ben daarvan niet gediend en reageer niet meer.

Als je niets anders hebt te doen, lees dan een goed boek. De Bijbel bijvoorbeeld.

Douce

• Erik

.

• Douce.

Jouw gedrag heet in de psychologie projectie, zoek dat maar op. Dan leer je veel over jezelf en dat is nodig om een volwassen uitstraling te creëren.

Projectie heeft vaak als basis een gebrekkig gevoel van eigenwaarde, zelfinzicht en zelfreflectie.

(Simpel en kort door de bocht gezegd).

Pak je probleem maar beet i.p.v. naar anderen te trappen, dat lijkt me veel heilzamer.

Succes ermee!!

Douce

• Erik

.

• Flynn ter Dun

Roy is net als een vervelende vlieg die op je boterham met jam wilt landen, je wuift ze met gemak weg maar ze blijven terugkomen.

• Douce.

Dat houdt vanzelf wel op Flynn.

Je moet er echter niet op gaan/willen lijken is mijn devies altijd.

Ik gun echter m'n medemens alle tijd om het allemaal met vallen en opstaan te leren;)

en hen als ik het zat word voortaan te negeren. Vliegen weten toch dat hen een kort

leven is beschoren, vandaar hun wens om voor veel nageslacht te zorgen…X(

Al eerder plaatste ik dit:

"Discussieer nooit met een idioot.

Hij zal je omlaag trekken naar zijn

niveau en daarna zal hij er je

verslaan wegens zijn grote ervaring."

Als je dat in het oog blijft houden, lijd je totaal geen geestelijke schade:)

Douce

• Erik

.