Een kat kan prima leven met suikerziekte als de eigenaar zich wenst te houden aan de juiste door de DA ingestelde therapie.
Sterkte met de kat.
Bij de weg, hoe heet de kat ?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlHé wat vervelend nou, voor de kat en voor jou.Zorg dat de kat een regelmatig leven heeft, dwz iedere dag op de zelfde tijdstippen eten en vooral ook veel beweging en géén stress. Als de kat nog niet gesteriliseerd of gecastreerd is (ik weet niet welk geslacht jouw kat heeft) onmiddellijk laten doen. Dus niet de poezenpil geven als het een poesje is. Moet lukken joh, die kat gaat nog minstens 10 jaar mee .(tu)
CU: Is een ziekte een straf van God?
Dat weet ik niet maar als het zo is dan laat Hij veel mensen en dieren (die onschuldig zijn) lijden.
Sterkte voor je kater en jou/jullie. Het vergt een aanpassingsperiode. Je gaat op den duur herkennen hoe het met je kat gesteld is.
Als ik het vragen mag? Hoe gaat het met je broer?
Gaat goed met mijn broer.
Zijn zelfstandigheid is sterk toegenomen, hij heeft via allerlei therapieën zichzelf leren redden. En ondanks zijn handicp zelfs al een stukje auto gereden op eigen terrein. Ik monitor hem regelmatig en binnen niet al te lange tijd gaat de verbouwing starten om de boerderij compleet gelijkvloers te maken met alle woonvoorzieningen die hij nodig heeft.
Samen met wat andere vrienden en familie help ik daarbij mee.
Mede door de goeie thuiszorg kan ie heel goed kwaliteit van leven hebben. De gemeente waar ie kerkt haalt hem elke zondag op voor kerkgang.
bedankt voor je belangstelling.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?