Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Wie is wie

• perihelium

baldu Schreef:

——————————————————-

> Is postings plaatsen en reageren op pb je werk

> dan?

>

> Baldu

ik werk in een callcenter (en soms thuis) en zit achter de pc. en jij?

• baldu

Ik werk in een ziekenhuis en werk meestal op kantoor maar heb vakantie

Baldu

• -David_

Laat hen allen één zijn, Vader.

Zoals u in mij bent en ik in u.

Laat hen zo ook in ons zijn, opdat de wereld gelooft dat u mij hebt gezonden.

Laten we allen één zijn.

David ;)

• perihelium

wie zijn die ‘we’ en ‘hen’ David? Volgens de Bijbel is dat niet iedereen.

• perihelium

Heb je alleen vakantie of ga je ook nog op vakantie? Ik niet waarschijnlijk, maar af en toe in het park of naar het strand vind ik ook wel fijn.

• -David-

Steven Schreef:

——————————————————-

> wie zijn die ‘we’ en ‘hen’ David? Volgens de

> Bijbel is dat niet iedereen.

Dat geldt voor iedereen die één wil worden met de Zoon.

David ;)

• LeSage

Grappig stukje, Baldu.

Volgens mij moeten jij, Thomas, en Steven er niet aan denken om carl te zijn :D

In geen cultuur is het individualisme zo sterk benadrukt als in onze westerse cultuur.

Toch kun je je afvragen of er in diepste zin wel zoiets als een individu bestaat.

Als ik aan het strand sta en 3 verschillende theekopjes vul met zeewater, dan zijn dat 3 kopjes zeewater. En al die kopjes vol zeewater maken nog steeds deel uit van de zee. Toch?

Ander voorbeeld: een stad met 100.000 huizen hebben ieder een hoeveelheid lucht in zich.

Elke hoeveelheid lucht maakt onverminderd deel uit van de atmosfeer. Of er nu een huis omheen gebouwd is of niet.

• perihelium

Je knipoog wil zeggen dat je die new-age Zoon bedoeld waar de heren new-agers over spraken?

• perihelium

plak je die Bijbeltekst eronder om het toch maar on-topic te houden? wat een kul zeg..

• Stefan

Vergaderen is bidden, vind je dat?