Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Hemelse machten en opstand Iran

• boerenkool

Bijgevoegde foto's zijn van Ahura Mazda, de Perzische God. Zijn boodschapper was Zaratustra. De formatie verscheen precies op de verkiezingsdag van Iran. Volgens mij betekent dit 2 dingen:

Graancirkels zijn religieus en occult van nature

We hebben hier van doen met de hemelse machten waar Paulus van spreekt. Zij zijn het, in dit geval Ahura Mazda die voor de onrust in Iran (en de rest van de wereld) zorgt.

http://www.cropcircleconnector.com/2009/yatesbury2/yatesbury2009b.html

http://www.cropcircleconnector.com/2009/yatesbury2/20090612yatesbury-02.jpg

• BOAZ

Ha ha Ali Boerenkool op een vliegend tapijt.

Waarom gooi jij die troep hier op PB?

Boaz.

• boerenkool

Troep?

Omdat je deze dingen in de kerk niet hoort? Ik kan wel merken dat jij niks van de fundamenten van het christelijke geloof weet.

• baldu

Wat mij zo opvalt, is dat juist die strijd en conflicten, dit bord zo tekenen. Zoals Jakobus zegt in:

Jak 4:1 Waar komt al die strijd, waar komen al die conflicten bij u toch uit voort? Is het niet uit de hartstochten die strijd leveren in uw binnenste?

Vraag: hoe kunnen we dit voorkomen, welke houding zouden wij aan moeten nemen om dit tegen te gaan?

Wat ook opvalt is dat er vreemde namen opduiken, zodra iemand zich ergens teweer stelt. Worden deze mensen soms uitgenodigd door anderen?

Kennelijk roepen sommige reacties van alles op, en de gieren wachten erop het aas te vreten dat hen wordt voorgeworpen.

Ik heb wat teksten verzameld hiervoor:

Gal 6:4 Laat iedereen zijn eigen daden toetsen, dan heeft hij misschien iets om trots op te zijn, zonder zich er bij anderen op te laten voorstaan.

Jak 4:16 Maar u slaat een hoge toon aan en bent daar nog trots op ook. Dat soort trots is volkomen ongepast

Tit 3:2 dat ze van niemand mogen kwaadspreken, vredelievend en vriendelijk moeten zijn en zich tegenover iedereen zachtmoedig moeten gedragen.

Ef 4:2 wees steeds bescheiden, zachtmoedig en geduldig, en verdraag elkaar uit liefde.

Petr 3:16 Doe dat dan vooral zachtmoedig en met respect, houd uw geweten zuiver; dan zullen de mensen die zich honend over uw goede, christelijke levenswandel uitlaten, zich schamen over hun laster.

Bescherm mij, uw dienaar, en laat hoogmoed niet over mij heersen, dan zal ik volmaakt zijn en bevrijd van grote zonde. Ps 19:14

Spr 29:23 De hoogmoed van een mens brengt hem ten val, eer is weggelegd voor wie bescheiden is.

• ¥ Lotje ­­¥

ik kijk altijd verbaaswekkend naar die graancirkels . En ja ik vind ze prachtig . Vol bewondering hoe het kan . :)

Groet, Lotje

http://13221.freegoodies.nl/?cc=1

• boerenkool

beste Lotje,

Je moet maar eens de DVD The Silbury Hill Enigma bestellen bij Janet Ossebaard. Dan zul je nog veel verbaasder staan. Weet je wat mij verbaast? Dat de kerk hier geen aandacht aan besteedt.

• perihelium

Ik heb de webmaster al een mailtje gestuurd. Als hij geen zin en/of tijd heeft om de boel hier op te schonen en uitleg geeft over de regels van het (vernieuwde) bord, kan hij beter samenwerken met mensen die de Bijbelse waarheid hier wel/ook hoog in het vaandel hebben staan. Misschien is Paul op vakantie en is hij dat vergeten te doen.

Boaz, hoe dom dat voor ons ook kan overkomen op het eerste gezicht, het schijnt veel mensen echt uit te maken hoe we de waarheid brengen. Als dat niet gebeurt op een manier die ze willen horen dan luisteren ze over het algemeen niet. De verpakking schijnt erg belangrijk te zijn om de waarheid aan te nemen, net als Paulus bij de Grieken deed. Als we begrijpen waarom valse leer vals is dan kunnen we daar beter vanuit beginnen om vervolgens het evangelie te verkondigen ipv andersom. Het heeft pas nut iemand voor hypocriet of hond uit te maken als ze ook zien dat dat zo is, om daarbij vervolgens naar de hemelse oplossing te verwijzen die is in Christus Jezus, het vleesgeworden woord van God (God in het vlees).

We moeten ons niet laten verleiden om mensen te verwerpen omdat ze zo lopen te zuigen en drammen met een andere leer en daar zou de webmaster ons ook voor kunnen behoeden door de regels van het bord na te leven. Dat is zijn gegeven taak lijkt me.

met groet en zegen,

<><

• perihelium

boerenkool Schreef:

——————————————————-

> Troep?

>

> Omdat je deze dingen in de kerk niet hoort? Ik kan

> wel merken dat jij niks van de fundamenten van het

> christelijke geloof weet.

Waaruit maak je op dat Boaz naar een kerk gaat? Voor zover ik dat weet is dat niet het geval.

Maar kan je misschien uitleggen wat graancirkels met de fundamenten van het Christelijke geloof te maken zouden hebben en wat we daar over zouden moeten horen?

• perihelium

**Lotje** Schreef:

——————————————————-

> ik kijk altijd verbaaswekkend naar die

> graancirkels . En ja ik vind ze prachtig . Vol

> bewondering hoe het kan . :)

> Groet, Lotje

Lotje, heb je ook bewondering, oftewel, eerbied, aanbidding, adoratie of eerbied, voor goochelaars? En is dat dezelfde bewondering die je hebt voor God, Zijn Woord en Zijn plan voor je leven?

• Anna Lieze

Ik zie dat het zo is, dus : hypocriete hond ! X(