Carl Schreef:
——————————————————-
> je hand openen (geven)
Een hand openen staat voor ontvangen. Wat zou je aan God willen of kunnen geven behalve je leven en wat zou je van Hem willen ontvangen?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlDaan Schreef:
——————————————————-
> Maar nu even serieus.
>
> Waar heb je het allemaal over ?
>
> Het is duidelijk dat je dat hele preekrooster weer
> zelf hebt verzonnen .
>
> Doe nu maar die krantenwijk Pietie,dan verdien je
> tenminste op een eerlijke manier je driedubbele
> kruimel !
>
>
> Gegroet maar weer.
Het is in ieder geval duidel dat je, ondanks dat je het woord serieus hierboven hebt neergepleurt, niet serieus in gesprek wilt gaan met mij en ook niet serieus over een bijbels onderwerp kunt debateren.
Is ook niet verplicht natuurlijk.
Net zo min als het verplicht is dat ik steeds op je lachwekkende reactie moet reageren maar ik heb er wel lol in.
Wel jammer dat jij jezelf constant belachelijk loopt te maken maar dat is je eigen keus.
theo
Eigenlijk vind ik het een beetje triest Theo.
Ik heb je leren kennen als een lief en eerlijk persoon.
Ik weet ook dat je heel veel voor je medemens doet.
Ook voelde en voel ik je liefde voor God en hoe je andere in hun waarde laat als anders denkende en mensen helpt en troost.
Door jou ben ik wat milder gaan denken over de zogenaamde “echte” christelijken die zichzelf helemaal geweldig vinden.
Ik zal het vertrouwen wat ik heb, op mijn manier , ook niet verliezen doordat er zulke drammers tussen zitten waardoor ik vroeger alles wat maar iets met God te maken had opzij schoof.
Laat ze maar in hun eigen sopje uit elkaar vallen, als ze niet gewoon met je willen discuseren.
Voor de rest bemoei ik me er niet mee, maar ik moest dit even kwijt.
Niet omdat ik Daan niet moet, maar meer omdat ik het allemaal zo jammer vind dat het zo moet.
Jenny
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?