De ellende van de Joden toen, dat is niet te bevatten
daar heb je volkomen gelijk in Gonnie
Zo.n bewuste terreur en moord op 'n bevolkingsgroep
is/was hemelschreiend!!
liefs,
Cor
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlMijn vader plukte ze zo van het staion af en die kon in de loopgraven aan de werk.
Hij is gelukkig heel terug gekomen.
Ik ben van na de oorlog, maar ik heb de verhalen wel gehoord van m.
De joden en zigeuners waren de mensen die ze om niks afmaakten als beesten.
Kan er nog steeds niet bij dat iemand dat iemand aan kan doen, zomaar, omdat de mensen ze niet aan stonden.
Enge lui heb je er toch tussen lopen die dit voor elkaar kregen en ook de mensen die mee deden.brrr
PS schreef:
>
> Haal jij nu geen geloof en ethniciteit door elkaar?
>
> En daarnaast kan ik in principe Israëlier worden.
Bs'd
Ik conformeer me aan de rabbijnse definitie van jood.
Andere mensen mogen daar andere meningen over hebben, maar het lijkt mij dat de rabbijnen in deze het laatste woord hebben.
Eliyahu
De besnijdenis heeft reeds MILJOENEN levens gered en het potentieel om er miljoenen meer te redden, zie hier: www.geocities.com/wegvel
Jouw rabbijnen bepalen het geloof, niet het “ras”.
Maar ik heb niets met geloofjes.
Wel iets met de Joodse cultuur in al haar diversiteit. Maar om enige affiniteit daarmee te voelen is mijn zaak, niet die van rabbijnen, zeker niet van strenge rabbijnen. Einstein en Heine zijn voor mij toch wel groten.
En ik zal de holocaustontkenning blijven bestrijden. Ook als de holocaustontkenners lasters over mij verspreiden en psychopaten die lasters overnemen.
PS
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?