Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

laatste keer hier

• DmB

Chodverd0mme wat ben jij een hinderlijk, infantiel, zeikerig vervelend kl0tejong.

• Douce

Jij houdt je door jouw dwanggedrag niet aan de regels van de Bijbel en die overrulen een simpel bijbelprikbordje, nog niet tot je botte brein doorgedrongen knul? Jij meent hier alles te kunnen/moeten manipuleren, je lijkt de door jou zo graag ten tonele gevoerde tegenstander wel, die houdt hier wel van liefdeloze onchristelijke praktijken, zoals jij deze hier tentoonspreidt. 't Moet niet gekker worden met je.

Douce

• Jenny

Hoi Thomas,

Steven is inderdaad een hele storende factor en hij is niet de enige.

Wat ik toe pas, is éémalig reageren en dan niet meer.

Deze mensen komen vroeg of laat zichzelf tegen.

Met Steven is namelijk geen discussie mogelijk over het geloof.

Het maakt niet uit of je heilig in de Bijbel geloofd en in God, of dat je net zoals ik de Bijbel niet kan lezen maar wel weet dat je op de goede weg zit.

Steven vindt toch niemand goed genoeg.

Ik heb namelijk geen boek nodig om te leven, ik leeft vanuit m'n gevoel.

Als ik een beslissing neem, of ik heb een mening en die voelt niet helemaal goed, dan weet ik dat ik fout zit.

Daar heb ik geen Bijbel voor nodig en zeker niet een stoor-factor die alles onderuit probeerd te halen.

Thomas blijf gewoon jezelf!

Jenny

• Douce

Ja en? Het is een ervaring van mij aan de hand van de Bijbel. Jij valt hier regelmatig met onvoorstelbare scheldwoorden mensen aan zonder enige vorm van gêne en gaat dan, als ze iets terugzeggen, trappen en klikken.

Dit weekeinde wordt stilgestaan bij de uitstorting van de Heilige Geest, daar zou je (of mag dat niet van de zolder?) wel eens bij kunnen stilstaan i.p.v. medeschepselen van de Allerhoogste door het slijk te halen.

Zo, genoeg aandacht van mij weer, ik vind dat je eigenlijk doodgezwegen dient te worden en ik ga dat de komende tijd ook weer doen. Je bent ziekelijk bezig namelijk.

Douce

• perihelium

over dat gevloek zeg je niks..

<><

• DmB

Chodverd0mme wat ben jij een hinderlijk, infantiel, zeikerig vervelend kl0tejong.

• Douce

Nou en? Ik reageer op wat en wie ik wil en laat me niet door jou ringeloren en voorzeggen waar ik op moet reageren, 't moet niet gekker worden met je.

Jij bent hier toch de enige ballotagecommissie in je uppie?

Ik heb het gehad met je voorlopig (zei ik elders al).

Moge de Heilige Geest neerdalen op je, alsmede des Heeren zegen!

Douce

• Gonnie

Steven meent dat hij Zijne Heiligheid is,althans hij is in de veronderstelling dat hij gelijk staat met Jezus Christus.

Gr,Gonnie.

• ¥ Lotje ­­¥

klik :+

• David

Oeps berichtje toch geopend? :D