Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

laatste keer hier

• thomas

Eén reactie dan, omdat deze mij raakt.

Het negatieve in een mens, daar werk ik ook mee met zulke mensen, maar die zijn verstandelijk gehandicapt. En dat is wel te handelen om daarmee om te kunnen gaan, door een afstand te houden (emotioneel en geestelijk), een denkbare glazen plaat tussen mijzelf en de negativiteit van de ander.

Ik ben wel wat gewend..maar als je dan hier gewoon meningen wilt wisselen tussen mensen die geacht worden geinteresseerd te zijn in de bijbel en het geloof…

Het is elke keer een direct binnenkomen van steven, omdat je hier vanuit het hart bezig bent met de teksten..en steeds geraakt wordt door het voortdurende bombardement van onbegrip, onwil en onwetendheid, wat –bewust– wordt neergeschreven, om te verdraaien.

Elke poging om de Waarheid te zoeken, te vinden of over te hebben wordt ondermijnd door datgene wat nog in steven aanwezig is als manipulator en egoist.

En daar neem ik nu afstand van, door mijn zoeken en vinden en verkondigen van het Woord op een ander terrein dan hier te doen.

• Ria

ikdenk dat je gelijk hebtm hij heeft ,alleen maar, een zwaar masker op.

• perihelium

klik

• perihelium

Ik ga voorlopig op alles kliken wat ot is, dus klik.

<><

• perihelium

Ria schreef:

>

> ikdenk dat je gelijk hebtm hij heeft ,alleen maar, een zwaar

> masker op.

Als niemand zich aan de regels van het bord houdt kan die net zo goed dicht of kunnen de regels beter worden veranderd. Dat geeft dan precies aan waar het hier niet om gaat, de Bijbel en het geloof..

<><

• Douce

En ik ga de wm vragen om het ongeleide projectiel Perihelium eens aan de tand te voelen. Ik vind dat je maar eens zelfreflectie moet toepassen m.b.t. jouw persoonlijkheidsstoornis. In de Bijbel staan prachtige teksten over menselijk gedrag en het volgen van Christus. Mocht je ze zelf niet bij de hand hebben, en ik denk van niet vanwege je gedrag, wil ik er wel een paar voor je opzoeken.

Douce

• perihelium

klik

• Douce

Het ging over de Bijbel Peri, had je dat nog niet door?

En de wm is door mij gemaild.

Douce

• perihelium

Douce schreef:

>

> Het ging over de Bijbel Peri, had je dat nog niet door?

> En de wm is door mij gemaild.

>

> Douce

Het ging niet over de Bijbel maar over mij, dus klik.

<><

• DmB

Chodverd0mme wat ben jij een hinderlijk, infantiel, zeikerig vervelend kl0tejong.