Mijn “ons” gevoel hoeft jou ook niet aan te spreken. Zo geven we allemaal op een andere manier invulling aan ons leven en sterven en zoals ik al schreef ( maar wat jij waarschijnlijk niet gelezen hebt) , ik respecteer dat.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlJa zo voel jij het dus. Okee, mensen zijn uniek, jij ook. Je mag je voorstaan op je religie, vertel er maar eens iets over? Is misschien leuk voor anderen. Bijvoorbeeld over de kasjroet? Over de feestdagen?
Het is zo eenzijdig om steeds terug te grijpen op je roots, terwijl hier christenen iets schrijven en jij daar alleen op reageert.
Ieder mens is van nature bijzonder . Je bent de bloem op de aarde . Een levend iets . Wat wij van deze oude wereld nog steeds niet snappen . Hoe het allemaal rijlt en zijlt, keerd en wend .,en hoe en wat……..altijd in het ongewissen blijven . Wij mensen zijn zo nieuwsgierig als wat .ook in het hiernamaals En niemand weet het antwoord .
jaja dat is goed . maar er is meer . alles leeft zullen we maar zeggen . Maar hoe en wat . dat is een raadsel . ik kon het woord niet . zocht het op en vond dit haha
Moet je horen, moet je horen
Op de toren stond een haan
Stond een haan met gouden veren
Dag en nacht te kokketeren
En het dorpse kippenschaar
Ik denk wel duizend bij elkaar
Keek eerbiedig naar de top
Van de hanen toren op
Kiekerlak zei een patrijsje
Een lieftalllig kippenmeisje
Ik respecteer de moed van die meneer
Een oude barnevelder zei
Van een stoer geslacht zijn wij
?????????????????
bron van ene Jolanda
fijne dag verder . moet gaan nu
Groet, Lotje
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?