Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

links

• Marjorie

Vergeleken met een aantal jaren geleden is mijn ‘result’ redelijk onveranderd….

(ik durf het haast niet te zeggen maar in deze lijst komen godsdiensten voor waarvan ik nog nooit heb gehoord)

Jainism? Geen idee. New Thought? Neo-Pagan?

Ik zal morgen googlen.

• Douce

Ook ik snapte de ballen niet van een aantal godsdiensten, heb ze intussen opgezocht en ….tja, van een aantal moet ik zeggen, het verbaasd me niets;)

Grappig is natuurlijk dat je dan ook weer veel leert van andere culturen en godsdiensten en ook de evolutie van vertrouwde godsdienstvormen.

Misschien leuk om een keer wat meer informatie (hier of elders) uit te wisselen over de diverse achtergronden van deze niet bekende of misschien anders onder woorden gebrachte godsdiensten.

Het gaat ten slotte om geloofservaringen met de Bijbel als uitgangspunt, dat is in mijn lijstje nog behoorlijk aanwezig, kan ook niet anders.

Douce

• Douce

..het verbaast me…..;)

• Marjorie

Duuce: "Het gaat ten slotte om geloofservaringen met de Bijbel als uitgangspunt, dat is in mijn lijstje nog behoorlijk aanwezig, kan ook niet anders.

En in mijn lijstje ontbreken de geloofservaringen met de Bijbel als uitgangspunt, maar ik blijf toch maar even meelezen.

• Douce

Gelijk heb je, dat is voor mij geen enkel punt, zoals je waarschijnlijk wel weet. Het oorkest van God sluit geen enkel instrument uit! Althans, dat is mijn ervaring.

Douce

• Marjorie

Duuce moet Douce zijn ;)

• Marjorie

Ik zag het ;)

• Douce

En oorkest = orkest. Pff…*D

Gr. Douce

• thomas

oorkest..leuke typefout.

Het orkest van de absoluut horenden?..:D