Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

'Alle Menschen werden Brüder', valse leer..

• theo

perihelium schreef:

>

> Satanskind? Ga maar uitzoeken in welk verband ik dat zei, of

> er iets van waarheid in zit, hoe ik daar vervolgens op

> reageerde en hoelang geleden het was als je er zo'n interesse

> in hebt. Ik ben zo weg en ga wat nuttigs en leuks doen.

>

> <><

Dat is inderdaad ook een goed excuus om alles te omzeilen en niet te hoeven antwoorden.

Een goed excuus, wel doorzichtig al die ontwijkingen , dat wel natuurlijk maar toch.

Maak er een mooie -leuke-zinvolle- blijde- geweldige middag van .

theo

• thomas

Wat ik bedoel te zeggen, is dat je enkel van jezelf getuigt in je reacties die je geeft.

En als je van jezelf zegt te getuigen van de Waarheid, dan ben je een onwetende..en doe je precies datgene waar je tegen de ander de mond vol van hebt dat ze zouden doen..

Wanneer gaan jouw ogen nu eens open..

Jij schreef:

´´Ik getuig van de waarheid. Waar getuig jij van? Getuig je van je intellect waar je ook mee in een leugen kan leven en waar je hier overigens in je bijdragen niet de indruk geeft bovengemiddeld over te beschikken? Dat hoeft ook niet is mijn punt, de waarheid is niet afhankelijk van het intellect. Andersom wel, net als dat alles en iedereen afhankelijk is van de waarheid (God) en daar voor moet buigen.

<><

• Jos

Ach,

In mijn nog niet zo lange leven ben ik al een hoop ‘ex’ mensen tegengekomen in diverse geloofsrichtingen en slechts weinigen schetsen een relatief positief beeld van hun voormalige geloofsrichting.

Op zich niet raar, want mensen gaan over het algemeen niet weg bij iets als het ze daar voldoende bevalt.

En ook het ‘het zijn er zo veel, er moet wel een kern van waarheid inzitten’ gaat niet echt op. Er zijn 1 miljard moslims en iets minder hindus. Die hebben ook geen gelijk, maar het zijn er wel veel….

• Daan

Een dwaalleraar ben JIJ zeker,zeurpieta.

Ga maar eens gewoon in discussie ipv de eeuwige zielenpietie uit te hangen.

• Daan

Huilebalk

• Douce

Dat huilen is volgens mij om 21.00 u. begonnen op Nederland 1.

Je zult daar toch naar kijken om achteraf te zeiken dat het niets is……………..brrr..

….:D Vergane glorie en gezeur zit niemand op te wachten.

Douce*D*D*D

• Daan

hahahahahaha die Douce :):):):):):):):):):):) Zo gaat dat elk jaar :D

De TV staat toch maar wel aan,en ik verveel mij kapot..hihi

Daan ;)

• Douce

Als je hier dagelijks enige tijd doorbrengt, verveel je je niet. D.w.z. ik niet.

http://www.beleefdelente.nl/

Genieten van de bovenste plank.

Douce*D

• CU

Jozua 10:40 Alzo sloeg Jozua het ganse land, het gebergte, en het zuiden, en de laagte, en de aflopingen der wateren, en al hun koningen; hij liet geen overigen overblijven; ja, hij verbande alles, wat adem had, gelijk als de HEERE, de God Israels, geboden had.

Je hebt deze keer dus helemaal gelijk. Het is geen bijbels principe. Ook Jezus deed er aan mee. Indien gewenst heb ik wel wat teksten voor je in de aanbieding.

Met groet, CU.

• theo

Daan schreef:

>

> Een dwaalleraar ben JIJ zeker,zeurpieta.

Dat wel natuurlijk.

>

> Ga maar eens gewoon in discussie ipv de eeuwige zielenpietie

> uit te hangen.

Maar allerliefst duifje van mij, ik probeer in discussie te gaan maar steven geeft geen antwoorden, hij reageert wel maar geeft geen antwoorden.

EN, zal ik jou als voorbeeld nemen?

Jij wordt mijn grote voorbeeld hoe volwassen mensen met elkaar in discussie gaan?.

Maar deze huilebalkirige zielepieta houdt ook van jou hoor Daan ,zielsveel.

Ik houd van jou en blijf je trouw en de lucht is blauw en ik hou van jou en rozen hebben doornen maar onze liefde blijft altijd bestaan en ik laat je nooi ooi ooi hooit wee ee eer ga aa aan.

theo