ik vond het wel grappig :+ :+ net zoiets als, ik heb de klepel horen luiden maar weet niet waar de klok hangt :D
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nl¥ Lotje ¥ schreef:
>
> net goed . Dan had dat kwalleke maar niet dit moeten doen :::
> Andere voor joker zetten ik vind dat die dame zich netjes
> houd . en dan zelf naar Rusland zich bewijzen . ga weg zeg .
> Net goed ……… uitgeschakeld
>
> http://www.youtube.com/watch?v=AFUr-3a9wkE
Die dame heeft zichzelf voor schut gezet.
Om ziets kun je alleen maar lachen. Wat een ongelooflijk stom wijf was dat met een gigantisch bord voor die stomme kop.
Je zult tijdens het vissen wel tot rust gekomen zijn, dat is voor ons prikkers mooi meegenomen.
Hier in de “wateren” zit vrij veel vis, ook karpers en helaas zijn er diverse meerkoetkuikens al opgepeuzeld. Kan natuurlijk ook gebeurd zijn door een kopmeeuw of zo. Ach, dat is de kringloop van de natuur, ze moeten allemaal maar de kost zien te komen…..
Maar hoe dan ook, naar dat gejammer luister ik al jaren niet. Ik heb nooit zo van tv gehouden en al helemaal niet van geneuzel. Maar dat zal wel smaakgebonden zijn. Ik kijk wel graag naar Jürgen Raymann, maar die is nu door dat domme gedoe niet te zien……..brrr.
Ik ga nooit een avond tv kijken, altijd incidenteel en erg bewust. Dus niet om de tijd te doden of zoiets.
't Was aardig visweer, lekker buitje tussendoor. Heb jij altijd een tentje of zo'n grote plu bij je?
Gr. Douce
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?