Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Bah

• Lotus

ik vond het wel grappig :+ :D :+ net zoiets als, ik heb de klepel horen luiden maar weet niet waar de klok hangt :D:D

• ¥ Lotje ­­¥

Tis ook een boon:D die Gordon . Ja moest anders om zijn maar bij deze niet. ;)

• Gonnie

Het verbaasd mij dat dit wel mag blijven staan, terwijl dit onderwerp niets met het geloof of de bijbel van doen heeft.

Je staat in de gunst van de webmaster Daan. Dat merk ik nu.;)

• Daan

Haha Gonnie,ik ben ook verbaasd dat het er nog staat .

Maar in de gunst sta ik niet hoor,want er zijn heel veel berichten van mij verwijderd in de afgelopen tijd :D

Groeten Daan ;)

• Daan

¥ Lotje ­­¥ schreef:

>

> net goed . Dan had dat kwalleke maar niet dit moeten doen :::

> Andere voor joker zetten ik vind dat die dame zich netjes

> houd . en dan zelf naar Rusland zich bewijzen . ga weg zeg .

> Net goed ……… uitgeschakeld

>

> http://www.youtube.com/watch?v=AFUr-3a9wkE

Die dame heeft zichzelf voor schut gezet.

Om ziets kun je alleen maar lachen. Wat een ongelooflijk stom wijf was dat met een gigantisch bord voor die stomme kop.

• Douce

Ga dan maar naar dat gekerm luisteren……………dat songfestival wordt genoemd. 'k Sta nog liever een paar uur in de regen, dat is een eerlijke gebeurtenis:D Je wordt er alleen maar nat van, maar oren en ogen worden gespaard!

Gr. Douce

• BOAZ

Het is maar een songfestival.

Ik ben net thuis, heb een mooie schubkarper gevangen van 30 pond!!!!!!

Wel netjes terug gezet.

Wat ik zoal op de achtergrond hoor wat een kattegajank tot nu toe, maar ja ben net een kwartiertje thuis.

En Boaz klikt nooit op Daan:)

Boaz.

• Douce

Je zult tijdens het vissen wel tot rust gekomen zijn, dat is voor ons prikkers mooi meegenomen.

Hier in de “wateren” zit vrij veel vis, ook karpers en helaas zijn er diverse meerkoetkuikens al opgepeuzeld. Kan natuurlijk ook gebeurd zijn door een kopmeeuw of zo. Ach, dat is de kringloop van de natuur, ze moeten allemaal maar de kost zien te komen…..;)

Maar hoe dan ook, naar dat gejammer luister ik al jaren niet. Ik heb nooit zo van tv gehouden en al helemaal niet van geneuzel. Maar dat zal wel smaakgebonden zijn. Ik kijk wel graag naar Jürgen Raymann, maar die is nu door dat domme gedoe niet te zien……..brrr.

Ik ga nooit een avond tv kijken, altijd incidenteel en erg bewust. Dus niet om de tijd te doden of zoiets.

't Was aardig visweer, lekker buitje tussendoor. Heb jij altijd een tentje of zo'n grote plu bij je?

Gr. Douce

• Douce

…aan de kost zien te komen, moet er staan.

• Gonnie

:D:D